lifestyle·verzorging

Opgemaakt #2

De afgelopen drie maanden heb ik weer wat dingen opgemaakt en die ga ik vandaag aan jullie laten zien! Het zijn voornamelijk verzorgingsproducten, net als vorige keer. Maar nu zitten er ook twee make-up producten bij. Kijk snel verder!

We beginnen met de Garnier Fructis shampoo. Dit is mijn derde fles al die ik heb opgemaakt van deze shampoos. En ik vind hem nog steeds erg fijn! Hij maakt mijn haar goed schoon en ook verzorgt hij het ook. Deze shampoo is echt een aanrader!
Ook heb ik een Nivea douchegel opgemaakt. Ik vind de Nivea douchegels altijd heel goed. Ze ruiken lekker en ze maken mijn huid niet droog als ik de douche uit kom. Dat vind ik echt goed!

Dit keer heb ik ook weer wat deo’s opgemaakt. Van de spray deo heb ik er nog twee opgemaakt. Precies dezelfde, dus het leek mij niet logisch om deze ook nog op de foto te zetten. Ik gebruik altijd eerst een rol deodorant  en daarna de spray erover heen. Gedurende de dag houd ik mij fris met de spray deodorant. Dit werkt voor mij gewoon het handigst. Ik heb van de roller ook weer een nieuwe in gebruik, precies dezelfde. Dusja, fijne deo’s!
 
Dan komen nu de twee make-up producten: Een compact powder en een consealer stick. Deze zijn beide van Essence. De letter zijn van beide producten zijn al helemaal weggevaagd. Ook is mijn compact powder doosje helemaal stuk. Maar dat was al toen ik pas op de helft was ongeveer. Het zijn echt hele slechte doosjes, want bij mijn zus is hij ook helemaal stuk. Ik heb deze allebei met plezier gebruikt, maar ik heb nu wel een andere poeder en consealer, wel van Essence weer. Deze bevallen me wel beter dan deze producten op de foto.
 
Deze waterproof oogmake-up reiniger van Demak Up vond ik erg fijn. Hij is op olie basis, maar maakte mijn ogen niet vet. Ook maakt hij mijn ogen goed schoon, met waterproof make-up, maar ook normale make-up.
Ook heb ik weer een tandpasta opgemaakt. Deze is van Aquafresh en de whitening variant. Hij heeft een pepermunt smaak, hij laat een frisse smaak en geur achter. Hij werkt gewoon goed. Hoe een tandpasta moet werken.

Als laatste heb ik een crème en lipbalsem opgemaakt. De crème die ik heb opgemaakt is er een van Essence. Dit is, eerder was, de mattifying dag- en nachtcrème. Ik vond hem erg fijn voor mijn gezicht en heb ook een paar potjes leeggemaakt. Maar hij deed niet erg veel voor mijn huid. Mijn gezicht was wel de gehele dag mat, maar ik heb dat sowieso niet snel. Ik gebruik nu een andere dagcrème en die vind ik veel fijner en die doet ook echt wat voor mijn huid. Ook was de reden dat ik op een andere overgestapt ben, omdat ik een apart dag- en nachtcrème wilde en niet dezelfde.
Ook heb ik de Inecto Pure Coconut lipbalsem opgemaakt en dit is echt een wonder! Ik maak lipbalsem nooit echt op. Ik raak ze altijd kwijt of ik ga een andere gebruiken. Ik vond deze echt heel fijn en hij rook echt naar kokosnoot en daar houd ik van!

Dit zijn mijn producten die ik op het moment opgemaakt heb. Ik denk dat ik zo’n artikel na drie maanden post, net als nu. Dat is gewoon een goede tijd er tussen.

Lots of Love,
Stacy 
Geef een reactie

