beauty

FOTD: Love Letters

Ik heb vandaag een FOTD, oftewel een face of the day, voor jullie! Deze look is van twee weken geleden, maar toch wilde ik hem laten zien! Ik heb mijn make-up onder andere gedaan met de Love Letters producten van Essence. Voor de rest van de producten, moet je naar beneden scrollen. Daar heb ik ze allemaal opgeschreven. De look was zacht en daardoor goed draagbaar.

Beetje jammer is dat mijn camera soms niet de kleuren goed over wilt brengen op de foto. Dit is nu opzicht nog wel gelukt, alleen waren de kleuren veel duidelijker in het echt. Daarom zal ik de ooglook uitleggen in woorden πŸ™‚

Ik heb voor deze ooglook alleen het Love Letters oogschaduw pallet gebruikt uit de limited edition lijn van Essence. Prima kleurtjes om een goede ooglook te maken!
Allereerst heb ik de perzikkleurige oogschaduw over driekwart van mijn ooglid aangebracht. In mijn binnenste hoek heb ik de lichtgele kleur aangebracht als een highlighter. De bruine kleur bracht ik aan op het eind van mijn ooglid en in het eind van mijn arcadeboog.Β  Deze blendde ik ook verder uit naar binnen van mijn crease. De lichtroze kleur ging daar overeen in het begin van de boog en liet ik overbrengen in de bruine kleur. De donkerblauwe – bijna zwarte – kleur deed ik ook nog precies in het eind van mijn crease. Dus over de bruine kleur heen, maar daarboven zag je deze kleur nog wel. Deze donkere kleur deed ik ook nog op mijn waterlijn.
Likje mascara onder en boven, hup klaar!
Het lijkt in een verhaal veel meer dan het eigenlijk was: ik was echt zo klaar!

Op mijn wangen bracht ik een roze blush aan met daarover de Love Letters highlighter. Op mijn lippen smeerde ik de perzikkleurige jumbo sheer stick – ook uit de Love Letters collectie – voor een subtiel kleurtje.
Een losse vlecht in mijn haar en klaar!

Gebruikte producten:
Hema BB Cream, nummer 02
Essence Pure Skin Compact Powder, kleur 03 Nude
Essence Stay allday concealer, kleur 20 Soft Beige

Essence I Love Stage eyeshadow base
Essence Lashmania Reloaded mascara (Aanrader!)
Catrice Eye Brow Stylist, kleur 020 Date with Ash-ton
Catrice wenkbrauwgel

Essence Love Letters, oogschaduw pallet, jumbo sheer stick & highlighter
Catrice blush uit de Revoltaire limited edition, C01 Colour Bomb

Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

