persoonlijk

Mijn week in foto’s #12

Zo dat is een tijd geleden! Dinsdag komt er een artikel online, waar ik jullie even bijpraat. Het waren drukke weken met praktische opdrachten, een mondeling, rare dingen en ga zo maar door. Vanaf deze week is het iets rustiger. Wel heb ik een Mijn week in foto’s voor jullie nu, waarin ik mijn SE-week laat zien!

Vrijdagavond begon ik dan eindelijk met leren. Normaal begin ik ongeveer anderhalve week van tevoren, maar de week zat vol met praktische opdracht etc. Dus ik had er geen tijd voor en ook geen zin in. Ik begon met geschiedenis onder het genot van hazelnootkoffie.

Ontbijt van zaterdag. Een hard broodje met aardbeienjam en jus d’orange. Voor de rest heb ik geleerd dus geen foto’s!

Zondagmiddag ben ik even met mams naar de stad geweest. We hebben geluncht bij de La Place. Daar hebben ze iets nieuws: Een clubsandwich met zelfgemaakte chips en dipsaus! Je krijgt hierbij een sandwich met parmaham, één met eiersalade en één met gegrilde kip met kruiden. Ik lus geen eiersalade en mijn moeder is er gek op, dus ik heb mijne geruild met die met ham. Echt heel erg lekker! En het was een gezellig middagje! Voor de rest heb ik geleerd in de zon!

Na het eten was ik mijn bouwplan aan het invullen en toen kwam mijn moeder binnen lopen met een bakje fruit met honing. Liefde ❤

Maandag had ik mijn eerste twee “schoolexamens”. Ik vind dat zo officieel klinken, ik zeg liever proefwerken haha. Geschiedenis was echt moeilijk en Nederlands ging top! ’s Middags hing ik zo uit m’n raam, aangezien iedereen in de tuin bezig was en ik moest leren.
Ook dronk ik een glaasje drinken en las ik wat blogs als pauze.

Dinsdag was ik al om kwart over 9 klaar met school; Ik had maar één SE. Aardrijkskunde en deze ging goed! Ik fiets altijd langs de Hout en met het mooie weer is dit altijd erg fijn.
Thuis had ik geen concentratie en begon ik pas ’s middags met leren. Alleen had ik nog steeds geen concentratie en was ik vooral erg moe.

En omdat ik zo moe was, viel ik in slaap op de bank. En na een uurtje werd ik weer wakker…

Ik had woensdag om half 9 tot vijf over 10 mijn Frans SE. Pas om kwart over 1 had ik mijn economie toets. Dat betekende dat ik drie tussenuren had. En jawel, in mijn eentje. En omdat ik zolang op school zat, had ik lekker een bak fruit mee. Heerlijk ❤

Donderdag had ik mijn laatste twee proefwerken; Wiskunde en Engels. Ik begon pas laat en dit was mijn ontbijt: Cruesli, kiwi en yoghurt.
Om 3 uur was ik klaar en stond ik heerlijk in het zonnetje te wachten op mijn vader.

Vrijdag ben ik even de stad in geweest met een vriendin. Toen ik terugkwam lopen van de bushalte zag ik deze boom. Ik vond het roze zo mooi, dat ik even een foto moest maken!
Na het eten at ik deze macarons als toetje. Dit is echt mijn quilty pleasure!

Vrijdagavond deed ik ook nog een buik-, kont-, en beenworkout. Ik ben weer lekker bezig en dat maakt mij blij! 🙂

Zaterdagmiddag ben ik gaan hardlopen. Heerlijk om weer even te doen!

Zaterdagavond maakte ik een wolkentaart en hij was heerlijk!

Vandaag ben ik ook nog even de stad in geweest. Waarschijnlijk donderdag komt er een klein shopblogje online van de dingen die ik laatste tijd heb gekocht!
Nu ga ik Divorce kijken en dan duik ik lekker m’n bed in!

Hoe was jouw week?

Lots of Love,
Stacy 
Geef een reactie

