beauty·lifestyle·verzorging

SHOPLOG: Collective Haul, maart/april 2014

Hey allemaal! Ik heb dit keer een collective haul voor jullie! Het zijn allemaal dingen die ik deze en vorige maand heb gekocht. Maar het was telkens niet genoeg om een shoplog te maken van één keer shoppen, dus vandaar nu alles samen! Ik weet van de meeste dingen de prijs niet precies meer en daar staat dan ook geen prijs bij waarschijnlijk.

Tijdje geleden ben ik langs de Action geweest. Daar zag ik dit mooie kaarsje staan. Echt super schattig! Ik heb er hiervan twee meegenomen, omdat ik dat altijd iets leuker vind staan!

Ook zag ik daar deze twee producten van Demak Up. Een reiningsgel en een micellaire tonic. Ik vind de producten van het merk altijd wel fijn, dus ik nam deze ook mee. De precieze prijs weet ik niet meer, maar het was ongeveer 2 euro en 80 cent (als ik het goed heb). Misschien ga ik deze producten ook nog wel reviewen!
Over de reinigende poriënstrips van de Action heb ik al veel gehoord. Ik wilde ze nu ook eens zelf proberen! Ik ben benieuwd!

Ik zocht al een tijdje een lichtroze lipstick en deze vond ik bij het Miss Sporty schap bij de Etos! Dit is de kleur 009 Innocence en is echt een fel lichtroze kleur. Perfect voor de lente en zomer! Ik ben echt blij met deze kleur! Deze lipsticks kosten 2 euro en 50 cent.
Ook ben ik langs de Hema Beauty geweest. Hier kocht ik een BB cream, aangezien mijne bijna op is en deze me goed bevalt. De cream kost 4 euro. Ook nam ik een lipstick mee. Dit is kleur 002 en is een beetje een my lips but better kleurtje. De lipstick kostte 3 euro.

Deze Wella flex Shine & Style gelspray stond bij de Etos bij de kassa voor maar twee eurootjes. Meenemen dus! Hij bevalt echt heel goed en geeft een hele gezonde glans aan mijn haar!

Oorbellen. Ik heb er best wat, maar dit zijn allemaal oorbellen die ik vroeger droeg en nu niet echt leuk meer vind. Ik vind de bovenste echt super mooi staan bij een knot of een staart. Echt een statement!
De onderste knopjes waren een setje waar nog één paar bij hoort. Deze kon ik op het moment alleen niet vinden, maar kwam er later achter dat ze beneden lagen. Ik heb meestal knopjes in, lekker makkelijk. Deze oorbellen kocht ik allemaal bij de Six.

Toen ik in de H&M was met een vriendin nam ik het shirtje mee waar ik al vaker naar had zitten kijken. Een croptop met bloemetjes! Het is een strakke croptop waar ik nog best aan moet wennen. Ik heb hem dan ook nog niet aan gehad. Dit topje kostte 7,95 euro.
Ook naar dit rokje had ik al vaker staan kijken. Ik wist alleen niet echt hoe ik hem moest overbrengen op de kamer. Dit is ook niet echt gelukt, haha. Het is niet echt een skaterskirt, hij is iets langer. En ook ‘poft’ hij niet zo uit. Ja, ‘poft’ ik weet niet hoe je het moet zeggen. Dit rokje was 4 euro en 95 cent.

Ik wilde al een tijdje een tas met een lichte kleur. En nu heb ik hem ook! 🙂 Hij is kleiner dan mijn vorige schooltas dus dat vind ik ook wel fijn! Hij is lichter roze dan op de foto, hier lijkt hij meer oudroze. Hij is heel girly en ook best classy. De strik vind ik vooral erg leuk! De tas is 20 euro en komt bij de VanHaren vandaan.

De Glamour nam mijn moeder mee bij het boodschappen doen. De prijs staat erop dus dat is makkelijk, 2 euro. Ik vind dat er in de Glamour altijd een heel leuk tijdschrift en er staan hele mooie foto’s in!

Edit: Dit artikel stond – dacht ik – gepland voor gister. Maar vandaag – vrijdag – kwam ik erachter dat hij niet online stond. Ik ben vandaag ook nog langs de Kruidvat geweest en ik heb deze aankoopjes dus ook even toegevoegd! Sorry.

Dit heb ik niet vandaag gekocht, maar had mijn moeder voor me meegenomen. Ze wist dat ik erg benieuwd was naar deze limited edition. Ze nam voor de handcrème voor me mee, een lipgloss en het nagelvijltje. De handcrème ruikt echt hemels naar koekjes en verzorgt mijn handen ook nog eens goed! De lipgloss – in de kleur 01 Macaron, c’est bon! – is een lichtroze kleur met een hele mooie glans. Ik heb hem sinds ik hem heb elke dag in mijn tas gestopt voor school. Ook heel fijn: Hij plakt niet!

Het All About Nude pallet is er eentje waar ik echt alleen maar positieve dingen over heb gelezen. Maar telkens als ik ging kijken of hij er was, was hij uitverkocht. Goed teken dus! Dus toen ik hem zag liggen vandaag, moest ik hem wel meenemen! Dit pallet kost 3 euro en 59 cent.

Ik heb al een Stay Matt lipgloss van Essence en deze bevalt me goed. Deze zijn alleen weggeruimd en hebben plaats gemaakt voor de XXXL longlasting lipgloss met Matt effect. Ik heb de kleur 07 Silky Red en ik ben benieuwd of deze me ook zo goed gaat bevallen. De lipgloss kost 2 euro en 39 cent.

Ja, m’n shampoo is alweer bijna op en ik moest dus een nieuwe hebben. Deze van Garnier – een hele fijne shampoo! – kost 3 euro en 5 cent.

The Notebook van Nicolas Sparks. Ik heb de film al een hele tijd op mijn laptop staan, maar ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om hem te kijken. Terwijl ik hem wel echt dolgraag wil zien. Bij de Kruidvat zag ik het boek liggen voor maar 3 euro! Ik kon het niet laten om hem mee te nemen!

Mijn moeder had ook wat gekocht bij de Kruidvat en kreeg deze erbij. Een zonnebrandcrème van No-Ad met SPF 30. Mijn moeder wilde hem niet en gaf hem dus aan mij. Ik ken het merk niet, dus ik ben wel benieuwd!
En nog een tijdschrift! De Cosmopolitan. Ik nam hem mee tijdens het boodschappen doen en kostte – zoals je ziet – 3 euro.

Nu staat hij dus wel online, dus dat is fijn! En ook staan mijn koopjes van deze keer erbij.

Q: Wat zijn jouw laatste aankoopjes?

Alvast een hele fijne Pasen!

Lots of Love,
Stacy

 

Geef een reactie

