lifestyle·persoonlijk

TAG: Spring has sprung.

Spring

Hi allemaal! Ik heb vandaag een tag voor jullie, de Spring has sprung tag namelijk! Het is al een maandje lente en ik had deze tag al voorbij zien komen bij Teske en Vera. Aangezien het nu al een tijdje รฉcht lente weer, besloot ik de tag ook te doen! Het zijn echt hele leuke vragen! Lees gauw verder.

Naar welke lente trends kijk je het meest uit?
De pastelkleuren! Ik vind de lichte kleurtjes altijd wel wat hebben, zo zacht en lief. Ook ben ik gek op de croptops! Ik vind het zelf nog wel moeilijk om naar school te dragen, omdat je toch een beetje buik kan zien. Maar gecombineerd met een highwaisted broek of rok vind ik ze echt leuk! En dan ook vooral met bloemenprintjes, dat vind ik zo lenteachtig. Zo leuk!
Ook de vele armbanden is iets wat je zeker bij mij zal zien!

๐ŸŒธ๐Ÿ’•

ย Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Voor naar buiten vind ik altijd een leuk jasje fijn, of een iets dikker (wollig) vestje als het watfrisser wordt ’s avonds. Ook draag ik veel meer panty’s in de lente. Met shorts, rokjes of een leuk jurkje. En natuurlijk de croptops!

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
Op het moment dat ik deze vragen in vul zit ik op een bankje in de UvA, Universiteit van Amsterdam. Ik heb namelijk al vakantie en ben met m’n zus mee naar Amsterdam. Zij heeft nu een afspraak met haar scriptiebegeleider en ik zit op haar tablet dit te schrijven. De Forever21 is natuurlijk zaterdag geopend en ik wil er dolgraag heen! Dus vanochtend vroeg m’n zus of ik mee wilde. En daar zeg ik geen nee tegen! Dus straks gaan we even kijken en vanmiddag gaan we skeeleren. Het is namelijk zulk lekker weer!
Verder weet ik nog niet echt wat ik allemaal ga doen. We gaan sowieso naar Bevrijdingspop in Haarlem. Want dit jaar komen Niels Geusebroek en Blof. En vooral van de eerste ben ik fan! Ook zal ik nog wel naar de kermis gaan en met vriendinnen afspreken.

ย Wat is je favoriete lente lipkleur?
Ik vind de zachte kleurtjes, zoals lichtroze, perzik, altijd heel fris staan. Ook ben ik gek op de kleur Pinkadilly circusย van Catrice. Dit is een roze kleur en is best wel opvallend en dat vind ik ook erg leuk. En rode lipsticks doen het altijd goed!

En je favoriete lente nagellakkleur?
Ook zachte kleurtjes! Mintgroen, lichtblauw, roze en ga zo maar verder! Ook vind ik prinsessen roze erg leuk, lekker fel en meisjesachtig haha.

Hoe zit het met je favoriete lentekleur in het algemeen?
Pastelkleurtjes!

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Ik kom eerlijk gezegd niet heel vaak bij de Starbucks. Sinds kort zit er รฉรฉn bij ons in Haarlem, maar daar ben ik nog steeds niet geweest. Shame on me. Ik drink altijd een Latte Macchiato Vanille als ik er ben.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu het lente is?
Ja, eigenlijk wel! In het najaar trek ik toch sneller iets donkers aan en ik neig vrijwel altijd zwart of donkerblauw of iets dergelijks. En nu trek ik toch liever iets lichts en kleurigs uit m’n kast!

ย Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Naja, ‘dit jaar’ hoefde er niet bij. Ik vind het altijd fijn als het weer langer licht is. Ook als de blaadjes weer aan de bomen komen en de bloemetjes uit de grond maakt dat mij echt blij! En de zon natuurlijk en ijsjes kunnen eten zonder dat mensen je raar aankijken. Wat ik ook fijn vind is dat ik geen dikke jas meer aan hoef!

Dit was de tag! Leuke vragen. Neem de tag over als jij ook een blog hebt!

Lots of Love,
Stacy
bron foto’s: 1 2 3 4ย 
Geef een reactie

