inspiratie

STYLE OF: Lauren Conrad.

Lauren Conrad is iemand die ik bewonder. Ik vind haar stijl altijd erg mooi, haar make-up zit altijd goed (Vooral haar winged eyeliner…) en ze is een leuk persoon. In dit artikel wil ik haar stijl gaan bespreken: Kledingstijl, haarstijlen, maar ook make-up.

Ik heb dus gewoon wat mooie plaatjes van haar verzameld en deze voor jullie in dit artikel gezet. Het was niet moeilijk om deze te vinden, het is moeilijker om een lelijke foto van haar te vinden. Ze is ook gewoon heel mooi! De foto’s zijn vooral van haar fotoshoots voor haar collectie voor Kohl’s. En ik kan je zeggen, deze zijn echt mooi!

Strakke wenkbrauwen, rode lipstick en een mooi lijntje eyeliner zijn toch wel dingen die Lauren Conrad écht Lauren Conrad maken vind ik. De rest van haar gezicht is mooi rustig met lichtroze op de appeltjes van haar wangen.
En hier zie je dat mooie haar van Lauren echt goed. Ombre en zachte krullen, ja ik vind het echt heel mooi!
Ook zie je haar stijl goed op deze foto!  Een blousje met stipjes, lekker casual maar ook heel erg classy. Ook vind ik het bloemen topje op de vorige foto erg leuk!
 Dit zou dus zo een outfit kunnen zijn die ik zelf zou dragen. Zo simpel, maar zo leuk!

Fitz! Ik vind het ook zo leuk dat Lauren helemaal gek is op haar hondjes. Als je haar op Instagram volgt komen er bijna elke dag wel een foto’s online van haar hondjes. En iemand die zelf 4 hondjes thuis heeft, kan dat erg waarderen! ❤

Dit blousje is zo pretty!

En op dit shortje ben ik echt verliefd! Zo leuk dat donkere blauw met neon groen! Ook vind ik haar lipkleur erg mooi, mooi lichtroze.

 Dit is echt een hele zomerse foto 🙂 Lauren’s haar zit hier echt prachtig! En die witte blouse vind ik ook echt heel mooi.
Ik hoop dat jullie door middel van mijn foto’s Lauren ook echt leuk vinden, want dat is ze zeker!
Lots of Love,
Stacy
Bron foto’s: 1 2 3 4 5 6 7 8
Geef een reactie

