beauty

REVIEW: Essence 3D Eyeshadow & The Lash Curler

 Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost, maar daar gaan we het niet over hebben! Ik heb vandaag een review over twee producten van Essence, een 3D oogschaduw & The Lash Curler. Ik had over deze twee producten al veel gehoord en wilde ze nu ook zelf proberen! Benieuwd naar mijn mening?

De twee producten voor vandaag. De mascara is maar in één kleur verkrijgbaar: Zwart. Van de 3D oogschaduws zijn er in meerdere kleuren en nu heb ik er toch maar één aangeschaft. Dit is de kleur 11 Irresisteble Fox-Trot.

 

 Laten we beginnen met de oogschaduw! Ik had bij Vera deze voor het eerst voorbijkomen en zij was er erg positief over. Later zag je hem nog vaker langskomen en toen werd ik toch best benieuwd: Is deze oogschaduw écht zo mooi? Het zijn kleuren die je niet vaak tegenkomt en ik had ze ook nog niet in mijn stash. Het zijn echt hele mooie kleuren, vooral de perzik kleur vind ik geweldig. Perzik vind ik vooral erg mooi op de wangen, maar perzikjes op je ogen is natuurlijk ook echt mooi!

 

De swatches! De bruine kleur is echt geschikt voor in je arcadeboog. Het zijn allebei hele mooie shimmer kleuren. In het voorjaar vind ik dit altijd leuk. Als de zon dan schijnt, zie je het echt schitteren. Zó mooi! De pigmentatie is ook echt goed gewoon.

Door naar de mascara! De Lash Curler heeft een dop die je kan draaien. Het werkt als het elektrische borsteltje, maar moet je het zelf doen. Snap je hem nog? Ik gebruik dat zelf niet, aangezien ik dan in mijn oog kom met de mascara, haha. Het borsteltje is dun en heeft niet hele korte maar ook niet hele lange haartjes. Er een beetje tussenin! Ik vind dunne borsteltje altijd fijner, omdat ik dan ook mijn onderwimpers zonder problemen kan aanzetten. De mascara belooft perfect gekrulde en volumineuse wimpers. En dit doet de mascara ook! Yes, ik ben enthousiast!

 

 De ooglook die ik maakte was heel simpel. De perzik kleur deed ik op mijn bewegend ooglid en de bruine kleur in mijn arcadeboog en een likje mascara. Niet heel erg spannend, wel een makkelijke to-go look. Ik ga nog wel een keer verder experimenteren met de kleurtjes. Maar dat gaan jullie dan zien in Face of the Day!

Prijs & verkrijgbaarheid:
The Lash Curler mascara – €3,39
3D Eyeshadow – €2,89

Lots of Love,

Stacy

Een gedachte over “REVIEW: Essence 3D Eyeshadow & The Lash Curler

Geef een reactie

