inspiratie·lifestyle

WEHEARTIT: Healthy breakfast.

 

Fijne Hemelvaart! Oftewel: Fijne vrije dag! πŸ™‚ Want dat is het toch eigenlijk? Het is half 8 als het artikel online komt, dus het is nog op tijd om wat ontbijt inspiratie te posten! Ik heb allemaal ontbijtjes van WeHeartIt gehaald en het zijn echt gezonde ontbijtjes. Daar houd ik het meest van, want het is dan gezond Γ©n het vult. Deze ontbijtjes zijn niet moeilijk te maken, dus het is niet erg dat er geen recept bij staat. Kijk snel mee en laat het water in je mond lopen πŸ™‚


Dit is niet echt een ontbijt, maar wel iets wat ik heel graag een keer wil maken! Volgens mij is dit zo zo zo lekker! Dus daarom wilde ik dit even delen πŸ™‚

 


Volgens mij is die eerste met ijs… Tenminste zo zie het eruit! Dit is natuurlijk super lekker op – als die nog gaan komen – een warme, zomerse dag!
Ik kan alvast zeggen: Er komt veel met cruesli, fruit en yoghurt. Maar dat is omdat ik dat gewoon super lekker vind. Het vult echt super goed. Γ‰n het is gezond. Yes, twee vliegen in één klap πŸ™‚

 

Volgens mij is het eerste bakje vooral fruit, ik weet niet of er wat onder zit qua yoghurt. Maar fruit is ten eerste sowieso gezond, ten tweede krijg je er veel energie van – tenminste ik wel – en ten derde het is lekker.
Verse croissantjes zijn altijd een goede start van de dag. Of van die opgerolde uit zo’n blik, die je dan zelf moet maken. Snap je wat ik bedoel? Die zijn zΓ³ lekker. Persoonlijk vind ik die vaak nog lekkerder dan de ‘normale’ croissantjes. Bakje fruit voor de vitamientjes. Van ijskoffie houd ik niet zo, maar verse jus d’orange is altijd goed. Elk moment van de dag πŸ™‚

 


Twee ontbijtjes met pancakes! πŸ™‚ OkΓ© pancakes zijn niet het allergezondste, maar dat is ook de manier hoe je het bereidt. Als je bijvoorbeeld ei-banaan pannenkoekjes maakt of met havermout en ei zijn ze wΓ©l gezond. Wij hebben weleens met ei-banaan pannenkoekjes ontbeten en het vult aardig. Echt heel erg eigenlijk. Ook is het echt super makkelijk te maken! Met heel veel fruit erbij en het is echt een ontbijt. Ook al kan ik ook wel m’n maag vullen met alleen pannenkoekjes ’s ochtends. Oh, en ik hou echt van smoothies! Oh, en watermeloen!

Het zijn best wel dezelfde ontbijtjes, maar telkens tΓ³ch iets anders bereid. Ja, ik hou ervan! Vooral op vrije dagen. Doordeweeks moet ik om half 7 op en om 8 uur de deur uit meestal en dan heb ik nog geen honger. Dan eet ik dus of niks – heel slecht, ik weet het – of iets heel kleins. Maar ook vrije dagen vind ik het fijn om uitgebreider te eten, je begint je dag toch wat lekkerder dan! En ik heb meer honger dan, omdat het al later is, haha.

 

Ik hoop dat je wat inspiratie hebt kunnen opdoen.

Q: Waar ontbijt jij het liefst mee?

Β 

Lots of Love,
Stacy

Β 

Bron foto’s: 1 2 3 4 5 6 7 8

Geef een reactie

