beauty

FOTD: Vintage Romance

 Het Sleek Vintage Romance pallet heb ik al zo’n vijf maanden in handen maar vaak pak ik deze niet. Afgelopen donderdag had ik zin om weer eens wat meer tijd in mijn ooglook te steken en ik vond dit palet uitstekend geschikt! Het is een look geworden die heel draagbaar is, maar wel wat herfstachtig. Het was deze niet echt lekker weer, dus het paste er goed bij. Kijk snel verder!

De kleuren komen bij mijn camera nooit heel goed over en dat irriteert me. Later in het artikel zal ik laten zien wat ik heb gebruikt voor mijn ogen maar ook voor mijn gezicht!
Deze lipstick is trouwens een van mijn favorieten! Een typische zomerkleur, heel fel maar toch draagbaar.

Wat ik al vertelde heb ik het Sleek Vintage Romance palet gebruikt, maar ook de lichtste kleur uit het Essence All About… Nude palet. Hier komt trouwens waarschijnlijk volgende week een review over!
Van het Sleek palet heb ik de derde en vierde kleur van bovengebruikt. Een gouden en olijfgroene kleur. De blush is ook van Sleek. Dit is kleur Antique. Een kleur met veel shimmers en waar geen highlighter bij hoeft. Anders wordt het too much.

 

Lijst van producten die ik heb gebruikt:

Catrice All Matt plus foundation  – 020 Nude Beige
Catrice Camouflage cream – 010 Ivory
Essence Stay all day concealer – 20 Soft Beige
Essence Pure Skin Compact powder – 03 Nude
Catrice wenkbrauw gel
Catrice wenkbrauwpotlood

Essence I Love Stage eyeshadow base
Sleek Vintage Romance palet
Essence All About… Nude palet
Essence The lash curler (review!)

 Miss Sporty Tan Up Your World Bronzing powder – 010 Hawaiian Flower
Sleek Blush – Antique

 

 

Lots of Love,

Stacy

Geef een reactie

