verzorging

REVIEW: Freeman Facial Peel-Off Mask Cucumber

Hi allemaal! Ik heb vandaag een review voor jullie. Een typisch zondags product, als je het mij vraagt! Een masker! Een goed product om je zondag af te sluiten of juist fris mee te beginnen. Ik heb het Freeman Facial Peel-Off Mask geprobeerd, na heel veel goede dingen over dit merk gehoord te hebben. Zijn jullie benieuwd naar mijn mening?

Peel-Off maskers zorgen ervoor dat dode huidcellen verwijderd worden en hierdoor wordt je huid dus schoon. Freeman belooft dat na het verwijderen het gezicht schoon en zacht aan voelt.

Je kan het masker 5 tot 10 minuten laten zitten. In die tijd droogt de substantie op en kan je hem eraf trekken. Ikzelf laat hem 10 minuten zitten meestal, omdat je dan net wat meer kan relaxen. En daaronder de ingrediënten voor mensen die het interesseert. Ik heb niet echt veel kennis van deze dingen maar ik heb in andere reviews wel gelezen dat er niet echt iets verkeerd is aan deze lijst.

De substantie is transparant, een beetje plakkerig en heeft een beetje een groene waas door zich heen hangen. Het masker ruikt lekker fris. De komkommer is zeker te herkennen!

Na tien minuutjes kan je het masker makkelijk van je gezicht aftrekken. In één keer is mij nog niet gelukt, het blijft toch altijd een uitdaging haha. Als het masker eraf is, voelt mijn gezicht zeker zacht – en niet trekkerig – en schoon aan. Het doet niet super veel voor je gezicht maar hij is heerlijk om even te ontspannen. Hij zorgt er bijvoorbeeld niet voor dat puistjes minder worden, wel worden de roodheden in mijn gezicht minder. En dat is ook fijn!
Ja, ik ben zeker tevreden over dit masker en zit zelfs te twijfelen om nog een Freeman masker te halen.

Ik heb mijn tube gehaald voor €2,50 bij het Kruidvat. Deze was in de korting, maar laatst zag ik ze alsnog voor €2,50 staan, terwijl ik deze al een maandje heb ongeveer. Ik zal daar dus zeker even gaan kijken! Ook zijn ze verkrijgbaar voor €4,99 (de normale prijs) bij De Tuinen. In de tube zit 150 ml.

 

 Lots of Love,
Stacy

5 gedachten over “REVIEW: Freeman Facial Peel-Off Mask Cucumber

    1. Ikzelf heb geen last van mee-eters, dus ik kan niet uit eigen ervaring vertellen, zeg maar. Maar hij verwijdert wel dode huidcellen en zo kun je ook mee-eters voorkomen. Ik denk dat het masker zeker het proberen waard is!

      xoxo

Geef een reactie

