beauty

REVIEW: Essence All About Nude Eyeshadows

 Het nieuwe assortiment van Essence ligt al een tijdje in de winkels en ook dit paletje heb ik al een tijdje in bezit. Review duurde iets langer, omdat ik twijfelde of ik deze nog wel moest schrijven. Toch heb ik ervoor gekozen om het wel te doen, ik ben namelijk erg enthousiast! En niets is fijner om buiten in het zonnetjes foto’s te maken! Lees gauw verder…

 Het All About Nude palet is er eentje met hele andere kleuren dan de gewoonlijke nude paletjes. Dat vind ik wel leuk! Ze hebben zeker risico genomen en daar houd ik van. Ik verkies deze kleuren zelfs boven mijn geliefde Absolute Nude van Catrice. Daarin zitten echt bruine tinten en in dit palet ook roze tinten.

De pigmentatie vond ik verrassend goed! Hier kan je uitstekende looks mee maken én variëren. En vooral de variatie die je kan maken met de oogschaduws vind ik fijn. Zo hoef je niet elke dag dezelfde look te hebben. Ook al heb je uiteindelijk wel een daily look.

Ja, ik ben zeker enthousiast over dit palet en ben blij dat ik heb heb aangeschaft! Ik gebruik hem nu vrijwel dagelijks (soms breng ik alleen een likje mascara aan!). Ik ga zeker nog een ooglook maken met deze oogschaduws. Het is echt een favoriet geworden en ik heb zo mijn favoriete combinaties wel gevonden!

Verkrijgbaar bij de Trekpleister en het Kruidvat voor €3,59

 

Lots of Love,
Stacy

 

 

Geef een reactie

