persoonlijk

It’s my birthday!

 

Hoeraaa, vandaag ben ik jarig! Dat betekent dat ik 16 ben geworden. Vanmiddag komt er familie en een vriendin. Verder ga ik niet echt een Sweet 16 party geven ofzo, omdat volgende week vrijdag mijn laatste (!) schoolexamensweek begin! En ik moet dus gewoon leren. Ook deze ochtend… Beetje jammer haha. Misschien ga ik nog laten zien wat ik allemaal gekregen heb of een look of iets dergelijks. Maar dat moet ik dan nog even bedenken! Ik ben wel heel erg blij dat ik met het Pinksterweekend jarig ben, want dat betekent natuurlijk dat we morgen ook vrij zijn! Yes! Naja Yes…. Ik moet vrijwel de hele dag aan school…

Ik ben heel erg benieuwd wat dit jaar gaat brengen, omdat ik volgend jaar mei ook m’n examens doe. En verder hoop ik gewoon dat het weer een heel fijn & mooi jaar wordt! πŸ™‚

Ik ga genieten vandaag en genieten jullie ook een beetje van het mooie weer?! πŸ™‚

Heel veel liefs,
Stacy

Geef een reactie

