persoonlijk

TAG: A, B, C…

:)
Ik zit weleens oude artikelen op blogs te lezen, op zoek naar leuke tags. Bij Vera Camilla kwam ik de alfabet tag tegen. En deze vond ik wel leuk! Ik vind het knap hoe de maker bij elke letter een vraag heeft kunnen bedenken. Op sommige woorden was ik zelf nooit gekomen! Daar gaan we!

A. Age: Nu ik dit schrijf 15 jaar en 364 dagen haha. En als jullie dit lezen 16 jaar!

B. Best Friend: Een specifieke beste vriendin heb ik niet. Maar Liselotte is een vriendin waar ik sinds de eerste veel mee optrek en we zijn wel echt beste vriendinnen!

C. Chore you hate: Bank stofzuigen. (Maar dat doe ik gelukkig nooit)

D. Dreamhouse: Als we realistisch blijven… Een appartementje met mooi uitzicht en op steenworp afstand van het centrum. En als we even niet realistisch blijven: Een groot huis in een heel warm land met uitzicht op het strand.

TheTravel | via Tumblr

E. Essential start of your day: Het lezen van blogs in bed voordat ik opsta.

F. Favorite color: Pastelkleurtjes! En roze!

G. Gold or silver: Zilver, ook al neig ik de laatste tijd ook naar goud.

H. Height: Ongeveer 1,64 m

I. Instruments you play: Geen, jammer genoeg. Wel heb ik een keyboard en gitaar in mijn kast staan. Ik ben daar telkens een soort van mee begonnen, maar hield het nooit vol. Simpelweg omdat het te lang duurde voordat ik wat kon. Zonde eigenlijk…

J. Job title (most recent): Geen.

K. Kids: Ook geen.

No angel either, baby. | via Tumblr

L. Life is incomplete without: familie, vrienden, muziek en liefde.

M. Music that you always listen to: Verschillend! R&B, Nederlandstalig, musical. Van Beyoncé tot Nick & Simon.

N. Nickname: Stac.

O. Overnight hospital stays: Gelukkig nog nooit… Even afkloppen.

P. Phobias or fears: Ik heb niet echt fobieën, maar ik ben wel bang voor als dierbaren ziek worden of overlijden. Dat geeft me echt de rillingen.

Ohana

Q. Quote from a movie: “Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get.” uit Forrest Gump.

En uit Lilo & Stitch: “Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten.”

Ook de quote die je een paar vragen hierboven vind uit “Into the wild” vind ik erg mooi.

R. Reason to smile: Lekker weer, stomme grapjes van mensen, familie, het zonnetje, fijne muziek.

S. Siblings: Broer Kevin & zus Michelle.

T. Time you wake up: Als ik om half 9 moet beginnen, word ik half 7 wakker. Soms begin ik om 9.15 en dan word ik een uur later wakker. Ik ben echt geen ochtendmens, maar probeer in het weekend wel om 8 uur wakker te worden en er om half 9 uit te zijn.

U. Underwear: Eh… Wat moet ik hier bespreken, haha..

✖️ | Romy1998

V. Very important day this year: Zo… Eh dit is een moeilijke… 20 juni om 12 uur. Dan ben ik klaar met m’n schoolexamensweek. En dan heb ik alleen nog een sportdag en m’n rapport ophalen, verder niks! Maar verder zou ik het dus echt niet weten!

W. Worst habit: Nagels bijten… Ja echt. Ik ben de laatste tijd wel gestopt, maar soms heb ik wel de neiging. Mijn oplossing is dan ook om m’n nagels te lakken, want dan wil ik de nagellak niet vernielen 🙂

X. X-ray’s you’ve done: Vorig jaar heb ik röntgenfoto’s moeten maken van m’n enkel. Ik was uitgegleden en had hem gekneust.

Y. Yummy food you make: Koekjes, taarten, cakejes. Maar ik kan vaak ook heel blij worden van een bakje Griekse yoghurt, honing en cruesli in de ochtend.

Z. Zoo animal: Olifanten, apen en dolfijnen. Olifanten zijn zo groot en dat vind ik leuk. Apen zijn gewoon cool en dolfijnen vind ik mooi!

Nu ben ik wel benieuwd wat jouw favoriete quote uit een film is!

 

Lots of Love,
Stacy

 

Geef een reactie

