persoonlijk

Let’s Talk: Sorry…

 Hey allemaal! Long time, no see. Het spijt me echt hiervoor. Ik baal er ook gewoon echt van. Ik had vorige week mijn laatste schoolexamenweek en nu heb ik ‘onofficieel’ zomervakantie. En wat ben ik daar blij mee! Ik wil jullie in dit artikel een beetje bijpraten. Niet heel erg uitgebreid, maar wel een klein beetje.

Wat ik dus al zei, heb ik mijn laatste schoolexamensweek gehad. Ik was best vroeg begonnen met leren, waardoor ik ook geen tijd had om vooruit te werken. Ook omdat ik artikelen niet wil ‘afraffelen’ en er gewoon de tijd voor wil nemen. Hier baalde ik wel erg van, maar ik wilde deze laatste SE-week wel even goed doen. En dit is gelukt! Ik heb alleen maar voldoendes gehaald! Wel een 5.6 voor geschiedenis en 5.5 voor economie. Met de 5.6 was ik echt super blij, omdat deze toets echt vreselijk moeilijk was. Maar met de 5.5 baalde ik wel een beetje. Het is een voldoende, I know! Voor economie haal ik meestal wel hoger, dus ja… Dan baal je er wel van. Ik heb nog twee herkansingen over, dus daarmee ga ik deze twee toetsen mee herkansen!

 Vandaag zit ik van half 9 tot half 2 op school om mijn schoolexamens in te zien. Maandag (gister dus) hadden we een sportoriëntatiedag. Volgend jaar, in vijf Havo, hebben wij niet echt gymles meer. We gaan workshops doen van allemaal verschillende sporten. Een sport doe je dan een aantal weken en dan heb je weekje gewoon les en dan een aantal weken een andere sport. En zo verder… Maar gister hadden we dus een oriëntatiedag. Ik heb ’s ochtends aquarobics gedaan en ’s middags tafeltennis. Aquarobics was nog best zwaar! Ik heb echt serieus respect gekregen voor al die oudere mensen die het doen! Wauw… We moesten tegelijk met een groep oude dametjes en deze waren veel en veel beter, haha.

Ook heb ik vandaag na het inzien van de examens een gesprek met mijn profielwerkstuk begeleider. Een profielwerkstuk moet je aan het eind van je schoolcarrière doen. Je maakt een werkstuk en je moet het presenteren. Vandaag hebben we dus het eerste gesprek en gaan we het over het onderwerp en mogelijke deelonderwerpen hebben. Het is dan wel de bedoeling dat je in de vakantie een plan van aanpak maakt, maar dat kost misschien één dagje. En dat van de hele vakantie! Ik vind het gesprek nog best spannend, haha…

 

Ik heb in de week voor mijn examens nog wel veel foto’s gemaakt en heel veel ideeën opgeschreven. En nu heb ik dus de hele vakantie om dit uit te werken. Heel erg fijn! 🙂 Jullie kunnen dus heel veel reviews gaan verwachten! Yes 🙂 Ja, ik heb echt heel veel zin om er weer voor te gaan. Ik ben ook rustig aan het overgaan op vier artikelen per week. Op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag kunnen jullie dan een artikel verwachten. Maar dit ga ik rustig aan doen, omdat ik anders bang ben dat ik teveel hooi op mijn vork neem! ga ik aan een andere lay-out werken, maar dit gaat nog wel even duren… Want dat wil ik goed doen en dat kost tijd!

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen bijpraten en ook dat jullie het een beetje begrijpen!

Lots of Love,
Stacy

 

 

Geef een reactie

