beauty·lifestyle·verzorging

REVIEW: Beyoncé, Rise Eau de Parfum

Ik ben groot fan van Beyoncé. Van haar persoonlijkheid, stijl, muziek, dansjes én haar parfums! Toen ik hoorde dat Rise uitkwam, was ik dan ook meteen enthousiast. Maar het heeft even geduurd voordat ik hem in handen had, maar wat ben ik blij dat ik dat nu wel heb. Ben je benieuwd wat ik over Rise denk?

Met Rise wil Beyoncé de kracht van de vrouw laten zien (naja ruiken dus). De flacon straalt in ieder geval al heel wat kracht uit. De dop lijkt op een mooie rots. Ook al zie ik er ook wel een kroon in. Dit straalt natuurlijk helemaal uit wat Bey wilt! Beyoncé gelooft dat er in iedere vrouw kracht zit en deze ook moet omarmen.

Ook in de geur zelf is ‘goud’ gestopt, namelijk met de Gold Symphony Orchid! De orchidee is sowieso Beyoncé’s lievelingsbloem en deze stopt ze ook altijd in haar parfums. Maar dit keer wel een hele speciale!

Topnoten: bergamot, gouden abrikoos, basilicumsorbet
Hartnoten: Gold Symphony Orchid, fresia, jasmijn
Basisnoten: houtakkoord, kasjmier, muskus, vetiver

Het parfum is vooral erg bloemig. Dit merk je ook wel wanneer je hem opspuit. Ik hou d’r wel van! Door de gouden (hey, weer goud!) abrikoos komt er ook wat fruitige geur bij met de tijd. Het zijn vooral warme noten en dat vind ik wel fijn! Ik houd wel van warme geuren! In de zomer is Rise ook weer niet té warm, maar ruikt gewoon lekker.


Rise gebruik ik echt met heel veel liefde! Het is een heerlijke geur. Een goede voor alledaags, maar ook voor een chique dinertje. Bey’s nieuwe geurtje blijft lang zitten en als je bijvoorbeeld een chique dinertje hebt, zou ik hem nog wel even opspuiten. Gewoon om hem er iets meer uit te laten springen, maar het is niet echt heel erg nodig. Dus dat is erg fijn!

Hij begint heel vrouwelijk, maar gaat al snel over naar een vertrouwd geurtje. De flacon straalt de kracht uit, maar persoonlijk vind ik niet dat de geur dat zelf ook doet. Deze is eerder vertrouwd. Ik denk dat ieder meisje dit parfum wel lekker zal vinden! Ik ben er zelf wel echt heel enthousiast over! Beyoncé heeft me weer niet teleurgesteld. Ik ben ook wel benieuwd of dat nog een keer gaat gebeuren…. Denk het niet namelijk, haha.

Beyoncé Rise Eau de Parfum 15 ML € 18,00
Beyoncé Rise Eau de Parfum 30 ML € 26,50
Beyoncé Rise Eau de Parfum 50 ML € 37,00

 

Lots of Love,
Stacy 

 

 

 

 


 

 

Geef een reactie

