lifestyle

LIFESTYLE: Hema Camera met Quotes

 


De laatste jaren maakt iedereen foto’s met zijn mobiel of digitale camera. Klik en je kan gelijk het resultaat zien. Maar weten jullie nog de wegwerpcamera’s? Dat je eerst je hele rolletje vol moest hebben, laten ontwikkelen en dan pas het resultaat kon zien? De Hema heeft nieuwe wegwerpcamera’s in de schappen. Eentje waarbij je een foto maakt en daarop komt een quote. Leuk! Voor 5 euro nam ik hem mee.

 

Wat ik dus al zei, maak je een foto en daarop komt een quote. Ik vind dit echt een leuk idee! De camera heeft zes quotes en die wisselen af per foto. Het zijn allemaal positieve overlays en dat vind ik leuk! Vooral voor in de zomer vind ik wegwerpcamera’s leuk. Ik weet niet waarom, maar het geeft bij mij echt een zomers gevoel op een of andere manier!

 Ik vind trouwens dat de camera erg goed verpakt is. Hij zit in een kartonnen doosje, maar als je hem daaruit haalt zit de camera ook nog in een plastic zakje verpakt. Ik vind dat altijd wel fijn, als iets goed verpakt is.
Ook vind ik de wegwerpcamera er erg leuk uit zien! De blauwe kleur met oranje opdruk vind ik er heel vrolijk en zomers uit zien!

Ik heb er nog geen foto’s mee gemaakt, dus ik kan het resultaat nog niet tonen. Maar ik wilde hem toch even laten zien, omdat ik hem zo leuk vind! Het brengt toch een beetje spanning met zich mee. Normaal kan je gelijk het resultaat zien en kan je de foto opnieuw maken als hij mislukt is. Nu hangt het echt van één foto af. Je ziet pas als je ze hebt ontwikkeld of ze gelukt zijn. Best spannend, vind ik! Maar wel dubbel zo leuk om het resultaat dan te zien! 🙂

Het resultaat zal ik zeker aan jullie laten zien!

Wegwerpcamera met Quotes is te koop bij de Hema voor  €5,-.

 

 Lots of Love,
Stacy

 

Geef een reactie

