beauty

REVIEW: W7 In The Buff

Het W7 In The Buff palet is een palet waar ik al veel over had gelezen. Hij bleek erg goed te zijn en ook voor mij leek het een goede aanvulling van mijn stash. Toen ik naar de Op=Op voordeelshop ging, bleken ze helemaal uitverkocht. Een weekje later ongeveer ging mijn moeder weer kijken voor me en weer helemaal uitverkocht. Maar ze kon hem wel bestellen dus dat deed ze voor me samen met het W7 In The Nude palet. Nu heb ik het palet al een tijdje in handen en snap ik waarom iedereen zo enthousiast is!

Ten eerste vind ik de vormgeving al heel mooi! Hij ziet er stevig uit en je ziet helemaal niet dat je er maar €7,98 kost! Het palet doet me inderdaad denken aan het Urban Decay Naked 2, waar deze een goede dupe van schijnt te zijn. Ten tweede, de oogschaduws – waar het natuurlijk allemaal om draait – zien er echt heel goed uit! Laten we doorgaan naar de swatches.

De kleuren hebben allemaal een naam, wat ik altijd veel leuker vind! Dit zijn de eerste zes kleuren van het palet: Buff, Camel, Sand, Dust, Chocolate en Topaz.
Buff – Een matte huidskleurige highlighter. Hij valt een beetje weg, maar in je ooghoek doet ie het wel erg goed!
Camel – Een glanzende bruine kleur met echt een hele mooie shimmer! Camel heeft een beetje een oranje ondertoon. De pigmentatie is wel erg mooi!
Sand – Een hele lichtroze highlighter met een mooie glans. De pigmentatie is van deze highlighter beter dan die van Buff!
Dust – Een iets donkere versie van Camel. Hij heeft alleen niet dezelfde glans als Camel.
Chocolate – Een matte taupe kleur. Ik vind taupe kleuren altijd mooi in de crease, vooral matte!
Topaz – Donker bruine kleur met een subtiele glans

De andere zes kleuren: Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder en Onyx.
Earth –
Ik vind dit een moeilijke kleur om te beschrijven, maar hij is wel erg mooi! Het is een beetje een bruine kleur met okergele invloeden. Dat klinkt raar.
Storm –Bruin-grijze kleur met een glans.
Silk – Silk is een gebroken witte kleur met een glans. Kan ook mooi als highlighter zijn!
Wave – Wave vind ik ook echt een mooie kleur! Hij is donkerbruin maar niet al te donker en heeft een subtiele glanzende finish.
Thunder – Dit is een echt donkerbruine kleur! Thunder heeft een glans, maar niet te overdreven. Mooi subtiel.
Onyx – Een zwarte, matte kleur! Deze kleur kan je ook mooi langs je wimperrand gebruiken als eyeliner!

Β Er zit ook een dubbelzijdige kwast bij. De ene kant is een sponsapplicator en de andere kant is een klein kwastje van synthetische haartjes. Ik gebruik hem niet om mijn oogschaduw aan te brengen. Maar voor highlighter bij je ogen is het wel een goed kwastje. Ook heb ik hem laatst gebruikt om Onyx aan te brengen langs de wimperrand!

Ja! Ik snap waarom iedereen zo enthousiast is! Wat een fijn palet is dit zeg! Je kan er echt hele mooie looks mee maken. Lichte, maar ook iets donkere. Veelzijdig palet met een uitstekende pigmentatie; Ik ben fan!

Het W7 In The Buff palet is onder andere te koop bij de Op=Op Voordeelshop voor €7,98.

Lots of Love,
Stacy

Ps – Volgende week dinsdag komt er een review over het W7 In The Nude palet online!

Geef een reactie

