persoonlijk

Mijn week in foto’s #13

Deze week moest ik twee keer naar school: Herkansingen en mijn rapport ophalen & boeken inleveren. Voor mijn gevoel had ik al vakantie, maar deze week werd het echt officieel. Geen boeken, leren, huiswerk, aula’s meer voor mij deze weken! Ik neem je mee van dag tot dag!
Maandag:

 Ik had die dag geen school, maar wel moest ik leren voor mijn herkansingen van de dag erna. Daar at ik olijven met feta bij. We gaan weleens naar de Zwarte Markt in Beverwijk op zondag en dan halen we altijd deze olijven. Zó lekker!

Dinsdag:

 Om 11 uur had ik mijn eerste herkansing: Economie. Tussen deze en geschiedenis had ik nog genoeg tijd om het nog een beetje door te nemen, dus dat deed ik! Ze ging beiden trouwens veel beter dan de eerste keer. Maar dat gevoel heb ik wel vaker… 

Ik at die avond alleen met mijn broer en vader. Deze gingen pizza eten en daar had ik niet zoveel zin in, dus at ik tortilla’s. Twee met kaas uit de oven en eentje gewoon met roomkaas en een soort van parmaham.

Woensdag:

 Mijn ontbijt van woensdag. Deze dag hoefde ik ook niks te doen voor school, dus had ik lekker een dagje achter de laptop. Wat dingen schrijven, filmpjes en uitzending gemist kijken, nieuwe muziek ontdekken etc. Heerlijk!

Toen m’n moeder thuis kwam, kwam ze met het goede idee om even naar Zandvoort te rijden en vis te eten. Ik ging lekker mee en at visfriet. Ik lust niet echt vis, alleen kibbeling (ook niet altijd) en visfriet. Het was best druk op het strand. Dus we zijn nog even blijven zitten en toen we rustig richting huis gereden. Ik vind het strand zó fijn!

Donderdag:

Donderdag moest ik mijn rapport ophalen om half 11 bij La Place. Daar kregen we nog een ijsje. En welteverstaan een waterijsje! Waarom ze het niet gewoon op school konden doen is nog steeds de vraag?! Tijdens mijn ontbijt keek ik rustig het Likes/Dislikes filmpje van VeraCamilla.

Om 11 uur was ik op school, omdat ik om 2 uur mijn boeken in moest leveren. Dus ik had me voorbereid en een lunchpakketje meegenomen. Dit bleek later niet nodig, want ik kon gelijk mijn boeken inleveren! Heel fijn! En daardoor had ik om kwart voor 12 officieel vakantie! Thuis at ik mijn lekkere lunch op. En het was heerlijk weer dus ik was echt extra blij dat ik zo vroeg klaar was. Daardoor kon ik de hele middag doorbrengen op een ligbedje in de tuin 🙂

Vrijdag:

Vrijdag ging ik met een vriendin naar Zandvoort voor een heerlijke dag strand! ’s Ochtends toen ik met mijn ouders nog wat boodschapjes ging doen (om 8 uur) was het al heerlijk!

 We hebben echt de hele dag doorgebracht op het strand. Om vijf voor tien waren we er en om half 4 ongeveer gingen we weer weg. Echt heel lekker! Het was echt super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. We zijn zelfs drie keer de zee in geweest om te zwemmen, super lekker!

Zaterdag:

 Ik raakte de pan van mijn geliefde Catrice blush! Dit is een blush die ik echt al jaren heb en hij komt uit de Revoltaire LE. Heel jammer dat hij maar beperkt verkrijgbaar was, want hij is zó mooi!

Mini-Shoplogje! Bij de Kruidvat was er een actie van Andrelon: 2+2 gratis. Ik wilde al een tijdje wat spullen uit de Pink Collection proberen en greep nu m’n kans. Ik kocht de Go for texture beachspray, Heat protect spray en de volumepoeder! Verder wilde ik niet echt iets, dus nam mijn moeder de föhnspray mee, aangezien zij haar haar elke dag föhnt. Ook had ik een nieuwe mascara nodig en deze heeft mijn moeder en die vindt hem heel fijn. En ik was benieuwd naar de Essence primer, dus die ging ook in het mandje!

En natuurlijk keken we ’s avonds naar de wedstrijd Nederland – Costa Rica! We kijken eigenlijk altijd als Nederland speelt, WK of niet. Maar ik moet zeggen: Wat een rot wedstrijd! Ik zat echt met hartkloppingen in mijn keel naar de penalty’s te kijken. En wat is die Tim Krul een held zeg! Maar hey, we staan in de halve finale! Hoe super chill is dat!

Zondag:

Vandaag draag ik een losse croptop van de Pull&Bear waarop staat Live Life with Less. M’n broek komt van een boetiekje en daaronder draag ik mijn witte, lage AllStars. Armbandjes om mijn linkerpols zijn van de Lucardi en die andere is van de Bevrijdingsdag markt, telefoonhoesje komt van eBay! Oh, en mijn ringen heb ik al jaren, maar die komen volgens mij ook van de Lucardi.

Deze zondag ga ik niet veel doen, beetje rustig aandoen! Wat dingen voorwerken enzo… Heerlijk die échte vakantie!

Heb jij al vakantie of moet je nog even?

 

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

