beauty

REVIEW: W7 In The Nude

 Afgelopen donderdag reviewde ik al het W7 In The Buff oogschaduwpalet. En ik was enthousiast; Wat fijn palet is het! Ik kreeg tegelijk met het In The Buff palet, het  W7 In The Nude palet. Waar In The Buff meer bruin is, is In The Nude meer met roze kleuren. Ben ik net zo enthousiast over dit palet?!

De verpakking voelt – net als bij In The Buff – niet goedkoop aan. Hij voelt stevig aan. Persoonlijk vind ik dit blik mooier. Omdat hij wat ribbelig is en hij een roségoud kleurtje heeft. Maarja, dat ligt net aan je smaak! 🙂 Als je hem open doet, zie gelijk dat dit palet heel anders is dan In The Buff. Er komen heel wat roze kleurtjes op je af! En veel minder bruine kleuren. Ik vind dit zelf heel erg mooi. Mensen denken vaak dat nude alleen bruintinten zijn, maar ook roze!

Er zit weer hetzelfde kwastje bij als die van In The Buff. Persoonlijk gebruik ik deze niet.
Door naar de swatches!

De eerste zes kleuren zijn de lichte kleurtjes van het palet. De meest roze kleurtjes. Ook bij dit palet hebben de kleuren weer namen: Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot en Sun Kissed.

  • Latte – Een matte huidskleurige highlighter.
  • Angel – Een lichtroze oogschaduw met een hele mooie shimmer erin.
  • Venice – Deze kleur vind ik moeilijk te omschrijven… Een roze kleur maar ook weer met een perzik-achtige ondertoon. Wel heel mooi! Een kleur die ik vaak gebruik!
  • Marilyn – Lichtroze en mat.
  • Copper Pot – Beetje oudroze. Moeilijk te omschrijven alweer.
  • Sun Kissed – Sun Kissed zegt al genoeg. Een bruine kleur, echt net alsof de zon erop heeft geschenen!

De andere zes zijn de donkere kleuren van het palet met de namen: Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo en Fashionista.

  • Alice – Taupe kleur en mat.
  • Bad Manners – Bruine shimmery kleur. Hele mooie glans.
  • Coffee Cup – Coffee Cup is echt net zo donker als een kopje koffie. Heel mooi donkerbruin, ook mooi voor een smokey eye.
  • Mud Slide – Ookeen donkerbruine tint, maar met een andere ondertoon dan Coffee Cup. Daardoor lijkt deze ook lichter.
  • Tokyo –Lichtbruin en niet helemaal mat. Ook al lijkt ie dat wel op de swatch. Hij heeft een hele subtiele glans.
  • Fashionista – Heel donkerpaars met hele subtiele glitters erin. Lijk zwart, maar is dit echt niet. Ook heel goed voor een smokey eye.

 Yess, ook dit W7 palet is weer een dikke vind-ik-leuk! Ik heb het In The Nude palet zelfs vaker in mijn handen voor het maken van looks dan In The Buff. De roze tinten vind ik met het zonnige weer veel mooier! De pigmentatie is top, de kleuren kan je goed combineren én je kan een harde en zachte look maken. Ja, ik ben weer enthousiast! 🙂

W7 In The Nude Eyeshadow Palet kost €7,98 en is te koop bij onder andere de Op=Op Voordeelshop en de DA.

 

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

