beauty·lifestyle

REVIEW: Celine Dion Sensational Eau de Toilette.

Tijdje geleden reviewde ik al het Eau de Parfum van Beyoncé, genaamd Rise. En daar was ik erg enthousiast over! Nu is het de beurt aan het Eau de Toilette van Celine Dion: Sensational. Dit parfum kreeg voor mijn verjaardag en eigenlijk vond ik het wel leuk om ook over deze te schrijven. Het is geen parfum waar ik gek op ben, maar toch is ie niet mis hoor!

 

De vormgeving van het flesje vind ik mooi. Simpel, maar toch vrouwelijk. Het is een doorzichtige flacon met een roze-rode vloeistof erin. Roze is altijd goed! Op de dop staat nog Celine Dion  gedrukt, maar verder vind je geen namen of iets dergelijks. 

 Topnoten: Ijzige peer, appel en pruim.
Hartnoten: Mimosa, Jasmijn, fresia’s en Lis.
Basisnoten: Amber en muskus.

De peer en appel herken ik er zeker in terug! Hij is heerlijk fris. Daarna wordt het inderdaad iets bloemiger en fleuriger. En hij eindigt erg warm! Wat natuurlijk door de muskus en Amber komt. Door de warme basisnoten wordt het parfum ook iets volwassener en zwaarder, vind ik zelf.

Persoonlijk vind ik de geur apart. Dat is denk ik het beste woord om dit parfum te omschrijven. Het is natuurlijk persoonlijk, dus die mening kan altijd verschillen! Ik vind de geur lekker, maar niet zó lekker dat ik denk: “Oh ja, die doe ik ook vandaag weer op!”. Ik vind vooral de frisse opening lekker door de appel. Van muskus ben ik normaal wel fan, maar bij deze geur vind ik het niet passen.
Sensational blijft voor een Eau de Toilette nog aardig lang hangen! Voor mij iets te lang, ik word de geur na een halve dag wel zat.
 
Nee, Sensational behoort niet tot mijn favoriete parfums, maar echt vies vind ik hem ook niet. Ergens er tussenin.
 
Het parfum is te bestellen bij bol.com. Verdere verkooppunten kon ik niet echt vinden, maar hij zal ook wel bij de Douglas o.i.d. te koop zijn.
De prijzen bij bol.com:

15 ML – €15,49
30 ML – €25,99
50 ML – €35,99
100 ML – €29,21      (Huh?)
 
Lots of Love,
Stacy
Geef een reactie

