lifestyle

NEW IN: Primark, New Yorker, Action

Vorige week maandag zijn we even naar Hoofddorp geweest. Dat is vanaf Haarlem maar een kwartiertje à twintig minuutjes met de auto. Ik ben even naar de Primark, New Yorker en in Haarlem nog naar de Action geweest. Ik heb niet extreem geshopt, maar vond het wel leuk om even te delen!

Primark:

Dit zijn de enige twee kledingstukken die ik heb gekocht bij de Primark. Het Dreamer Flower shirt is een wijde top en een beetje crop. En daar houd ik wel van! Dit shirt kostte €6,-. Ik vind hem heel zomers door de bloemen en het beetje sporty uiterlijk door de strepen. De tekst Dreamer slaat al helemaal op me, want ik ben een hele grote dromer! Ik vind dit shirt echt geweldig!
De bikini vind ik ook echt geweldig! Hele felle kleuren. De kleuren zijn al aardig fel op de foto, maar in het echt zijn ze nog vele malen feller. Echt hele zomers. Het patroon vind ik ook leuk erop! Het topje en broekje kostten samen €5,-. Je koopt ze in een setje.

 Deze stippling brush kwam ik tegen op de beauty-afdeling. Deze kostte maar €2,- en omdat ik weleens zo’n kwast wilde proberen nam ik hem mee. En hij bevalt me goed! De haartjes vallen niet uit en hij brengt foundation/BB Cream luchtig, maar dekkend aan. Ja, ik ben fan!

Van de sieraden van de Primark ben ik fan! Ik heb een aantal (statement)kettingen, ringen, dubbele ringen etc. En omdat ik bij de Forever21 above knuckle rings had gekocht, wilde ik nog een paar erbij. Ik begin ringen steeds leuker te vinden. Naja, vooral de veel-ringen-om-trend begin ik steeds leuker te vinden! Wat ik fijn vind aan dit setje is dat er niet alleen gouden ringen bij zitten, maar ook zilveren ringetjes. Ik draag voornamelijk zilver, dus dit kwam mooi uit! Deze zes ringen kosten €3,-.

New Yorker:

 Bij de New Yorker heb ik dit super schattige shirtje meegenomen. Hij kostte maar €2,95! Ik vind hem echt heel leuk! Het shirtje is een beetje see through, dus een bandeau of een ondershirtje is echt een must! Mijn moeder heeft hem dit weekend ook nog gehaald in het zwart voor me. Ik vind hem echt leuk!
Ook had ik schoenen gehaald, maar die ben ik vergeten in het artikel te zetten ): Beetje dom… Hier komt denk ik nog wel een aparte post over met outfit tips o.i.d. En anders zullen ze sowieso nog wel voorbij komen!

Action:

Toen we weer in Haarlem waren, reden we nog even naar de Action. Hier kocht ik een nieuwe toilettas met bloemetjes. Hoe schattig!
Ook nam ik een setje met kleine flesjes en potjes mee. Hierin kan je dan zelf bijvoorbeeld je eigen shampoo doen en hoef je niet voor een vakantie over te stappen op een andere. Dit vond ik wel handig, omdat ik volgende week (ik zit er al, als jullie dit lezen haha) een midweek naar het Veluwemeer ga met mijn ouders (14 juli tot 18 juli). Ik heb een halve liter fles van mijn shampoo en dat is natuurlijk veel te overdreven om mee te nemen! En dit setje komt wel vaker van pas!
De prijzen van deze twee weet ik niet meer, maar ze zullen niet duurder dan €1,50 zijn geweest!

Dit waren mijn aankoopjes! Wat ik al zei: Ik heb niet extreem geshopt, maar toch wat leuke (en handige!) dingen gekocht!

Wat is het laatste wat jij hebt gekocht?

 

Lots of Love,
Stacy

 

 

Geef een reactie

