lifestyle

NEW IN: Kruidvat

DSCN4220M’n vorige artikel was ook een shoplog. Sorry hiervoor! Ik ben laatst naar het Kruidvat geweest. Voornamelijk voor de nieuwe Essence limited edition, maar ik kocht ook nog wat dingen die ik nodig had. Benieuwd welke spulletjes ik kocht van de Wave Goddes collectie?

verzorgingAllereerst de spullen die ik nodig had. Deodorant is met deze warme dagen wel echt een must! Bij mij gaan ze er dan extra snel doorheen. Ook al had ik nog een back-up staan en was m’n flesje nog half vol, ik nam deze twee mee. Er was namelijk een aanbieding: Verschillende Fa producten waren €1,-. Waaronder deze deo. Normaal haal ik deodorant bij de Op=Op Voordeelshop, maar deze kon ik niet laten liggen. Ik vind het altijd wel fijn om genoeg deodorant als back-up te hebben.
Ook had ik scheermesjes nodig, de mijne waren namelijk alweer bot aan het worden. Je haalt natuurlijk je shortjes uit de kast, je mouwloze topjes en dan is het wel zo fijn om glad te zijn. Ik gebruik altijd wegwerpmesjes, deze vind ik zelf het fijnst. Merk maakt niet uit, dus nam ik Kruidvat eigen merk. Een zakje met 10 mesjes kost €2,99.

borstelIets wat ik niet perse nodig had, maar toen ik het zag vond ik het toch wel handig. Deze borstel kost €0,89 dus dat weerhield me ook niet van het kopen. Ik had mijn huidige borstel toch al wel weer tijdje. En zoiets vergeet ik altijd te vernieuwen. Je had deze borstel in drie kleuren: Roze, blauw en paars. Ik koos de roze variant, want dat past toch wel het meest bij me, haha.

essenceEn hier dan eindelijk waarvoor ik naar het Kruidvat ging: De Wave Goddes collectie! Ik had foto’s van de collectie gezien en hij trok me best aan! Vooral de beach spray! Dit is toch iets anders dan wat we van Essence gewend zijn, dus dat vond ik erg leuk. Van de soft touch eyeshadows vond ik de kleuren leuk gekozen; Dit soort kleuren doen me toch wel denken aan de zomer en het strand! Ik heb een blauwe kleur gekozen – 01 Have a Break – en de peacy kleur genaamd 04 Life is better when you surf. Ik nam ook een tinted lipbalm mee in de kleur 01 Loos your heart on the board.
Prijzen:
Beach spray – €3,59
Soft touched eyeshadow – €2,39
Tinted lipbalm – €2,39

Dit waren mijn aankoopjes en ik beloof dat het volgende artikel geen New In artikel is!

Heb jij iets gekocht van de Wave Goddes collectie?

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

