beauty

BEAUTY: Make-up mee op vakantie.

Voor elke provincie is de vakantie nu toch echt van start gegaan. Mijn officiële vakantie loopt tot 17 augustus. Niet heel lang meer dus. Ik ben zelf niet echt op vakantie geweest, maar wel een paar daagjes naar het Veluwemeer met mijn ouders. Natuurlijk nam ik make-up mee en vandaag laat ik aan jullie zien wat ik allemaal meenam!

 

 

 Als ik make-up meeneem, moet ik ook kwasten mee. Vroeger deed ik alles met de hand of met een sponsje, maar nu kan ik niet meer zonder m’n kwasten! Ik verving wel twee kwasten voor twee anderen. M’n Hema compact powder kwast is namelijk erg groot en paste niet in dit tasje, dus nam ik die roze kwast (helemaal links). Daarnaast zit een pincet en daarnaast weer een klein kwastje. Deze heb ik gebruikt voor m’n highlighter, mijn normale kwast hiervoor paste er ook niet in…
Concealerkwast en oogschaduwkwast konden ook niet ontbreken. Mijn nieuwe stippling kwast van de Primark voor mijn BB-cream en de paarse Essence kwast gebruik ik voor mijn blush!

 

 

En dan mijn make-up! Dit Paul Frank tasje gebruik ik normaal om m’n lipbalsems in te doen, maar m’n normale dagelijkse make-uptasje was niet groot genoeg, haha.

Allereerst mijn gezichtsmake-up! Ik nam een BB-cream mee, omdat dit wat luchtiger is. Deze is van de Hema. Daarnaast staat een vloeibare concealer van Essence, ik gebruik die voor onder mijn ogen. Compact powder mag niet ontbreken natuurlijk! Dit is de Essence Pure Skin compact powder. Daarnaast mijn Catrice Camouflage concealer die ik gebruik voor onzuiverheden.

Ik gebruik vrijwel elke dag oogschaduw. Soms alleen mascara, maar vaak toch wel een kleurtje erbij. Ik nam het Essence Sun Club paletje mee, omdat deze acht kleuren bevat, erg compact is én je kan er gewoon heel veel looks mee maken! Helaas zijn deze paletjes uit de collectie gehaald! 😦 Ik kan haast niet zonder highlighter, dus dit moest zeker mee! Ik koos voor de Essence Beauty Beats highlighter. Helaas is dit een limited edition geweest. Maar dit is eigenlijk mijn dagelijkse highlighter, omdat ie een hele mooie glans geeft en heel neutraal van kleur is. De blush die ik meenam was er een van Catrice. Deze komt uit de Revoltaire LE collectie van een aantal jaar geleden. Een roze blush past eigenlijk overal bij!

In het voorvakje van het tasje stopte ik mijn lipproducten. De Nivea lipbutter gebruik ik altijd voordat ik ga slapen. De Coconut Care lipbalm door de dag heen. En als ik een kleurtje wilde, had ik een lipstick en lipgloss mee. Beide zijn ze van Catrice. Lipstick is nummer 050 Princess Peach, een heerlijk alledaags kleurtje. De Infinite Shine lipgloss is kleur 110 Tangerine Tango.

Mascara is voor mij een must. Dus dit moest zeker mee! Het Essence Big Bright Eyes potlood is in korte tijd een grote favoriet geworden en kan niet ontbreken in mijn routine. Een lijntje op je waterlijn geeft zoveel effect! Het Catrice Made To Stay potlood gebruik ik op mijn wenkbrauwpot en in de binnenste ooghoeken.

Een wimperkruller gebruik ik altijd als ik geen oogschaduw opdoe, dus die moest ook wel mee. En tja, het paste nog dus waarom niet? Haha. Mijn wenkbrauwen teken ik elke dag bij, omdat dit gewoon een groot verschil maakt bij mij. Dus het potloodje en de gel moest ik zeker niet vergeten! De I Love Stage eyeshadow base van Essence gebruik ik altijd als ik oogschaduw opdoe, deze was dus zeker nodig!

Dit is alles wat ik meenam naar het Veluwemeer! Ik hoop dat je er iets uit hebt kunnen halen als jij nog op vakantie gaat!

Welke make-up product mag jij zéker niet vergeten op vakantie?

 Lots of Love,
Stacy

 

Geef een reactie

