persoonlijk

PLOG: 01/08/2014

Vanochtend om 9 uur zat ik aan mijn ontbijt en toen schoot opeens het idee binnen om te gaan ploggen. Zo gezegd, zo gedaan! Ik ging skeeleren, won vier keer met Rumikub en we gingen lopen met de honden. Mijn dag in foto’s!

 

Ik ging om kwart over 8 uit bed, sprong onder de douche en maakte me klaar. Om 9 uur zat ik aan mijn ontbijt en las ik mijn dagelijkse blogs door op m’n Samsung tab.

Stofzuigen vind ik echt het stomste klusje wat er is. Vooral wanneer het zo warm is. Toch moest ik eraan geloven, na het heel vaak uitgesteld te hebben!

 

Daarna maakte ik foto’s voor het artikel van morgen! Kan je al raden wat het is?

 

 

Look of the day! Heel simpel. Foundation, poeder, blush, highlighter, mascara, wenkbrauwen ingevuld en een lipbalsem. Ik begon  de ochtend in mijn geliefde tropical jumpsuit. Deze heb ik een aantal jaar geleden bij de CoolCat gekocht, maar het is nog steeds een van mijn favorieten! Dit was alleen niet de enige outfit van de dag!

 

Tadaaaa, nummer twee al! Ik had echt een kwartiertje buiten gezeten en had het al erg warm! Ik trok mijn favoriete jurkje van het moment aan. Deze komt van de Pull&Bear!

Weer naar buiten!

 

Om kwart over 11 had ik zin in een waterijsje. Deze van Wicky zijn echt super lekker! Het zijn eigenlijk gewoon de welbekende pakjes drinken, maar dan in ijs vorm. Framboos was altijd al mijn favoriete Winky smaakje en in het ijsje vind ik hem al helemaal lekker!

En ja hoor, daar is outfit nummer drie! Ik ging skeeleren met mijn zus en een jurkje leek me niet bepaald handig. Het korte broekje is van de Only en de muscle tee met LA erop komt uit een boetiekje hier in Haarlem. Na het skeeleren hield ik dit ook maar aan.

Toen we terug waren, had ik om de een of andere reden zin om Rummikub te spelen! Ik speelde twee potjes tegen m’n zus, één tegen m’n broer en ook een potje tegen paps. En ik won ze alle vier!

’s Avonds gingen we barbecueën! Super lekker!

En bij barbecueën hoort ook marshmallows roosteren! Hier houd ik echt van! 🙂
Zie je trouwens dat ik weer mijn jumpsuit aan heb?

 

Een tijdje geleden postte ik een New In artikel. Daar was ik mijn schoenen van de New Yorker vergeten in te zetten. Dit zijn ze! 🙂 Ik moet ze nog even inlopen en daarom deed ik ze aan toen we met de honden gingen lopen.

Dit is Belle droog…..

En dit is Belle kletsnat! We hebben een heel vernieuwd park  nog geen vijf minuten van ons vandaan en daar heb je een soort ‘arena’ plek. En daar om heen ligt water. Je moet over een bruggetje heen en dan kom je op een groot grasveld. Ik had Belle vast en ze liep voorop, ik nog op het bruggetje. Vlak langs het water en plons! Belle in water! Hahahaha. Gelukkig kan ze zwemmen! Wat een lomperik is het toch ook…….

Wij hebben niet hele grote hondjes ofzo, dus van een klein stukje zijn die pootjes al aardig moe. Vooral met de warmte. In het water heb je van die tegels zodat je er over heen kan, alleen lagen deze nog onder het water van de regen van een paar dagen geleden. Bindi en Bijou waren echt super erg aan het hijgen, dus een beetje verkoeling was wel nodig! Bindi vond het zo lekker dat ze er gewoon op ging zitten! Bowie is de enige die is droog gebleven!

Thuis aangekomen, nog even in de tuin gezeten en daarna de GTST-Quiz gekeken. Ik vind de vrijdag uitzending het leukst, want dan komen er GTST acteurs om de teams te versterken! Toen het afgelopen was, ben ik naar boven gegaan. Kaarsje aangestoken en foto’s op de laptop gezet. Nu is het kwart voor 11 en ga ik lekker slapen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Wat doen jullie met deze warme dagen?


Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

