lifestyle

NEW IN: Wreck This Journal

Hoe vaak heb ik wel niet een Wreck This Journal zien voorbij komen op WeHeartIt of op andere blogs. En hoe vaak bedacht ik me wel niet dat ik er ook wel eentje wilde. De laatste tijd dacht ik er steeds meer aan om er eentje aan te schaffen. We bestelden er een op bol.com en een dag later had ik hem in huis!

Dinsdag had ik hem besteld op bol.com en woensdag kwam het boekje al binnen! Ik heb hem in het Engels besteld. Hij is er namelijk ook in het Nederlands. Ik vond alleen sommige dingen erg lomp klinken. In het Engels klinken veel dingen nou eenmaal mooier! Ik ga jullie wat bladzijdes laten zien!

Hoe leuk kan je instructies brengen! En die “Warning” vond ik ook echt grappig. Uhuh, anders moet je ook geen Wreck This Journal boek kopen, toch?

Bij deze opdracht kan ik goed laten zien wat ik bedoel met het lompe Nederlands soms: Giet, mors, druppel, spuug, gooi je koffie hier. Dit klinkt dan toch veel beter in het Engels?! Ik vind dit trouwens echt een leuke opdracht, omdat je soms in vlekken figuurtjes kan zien, haha.

Dit doet me denken aan vroeger bij de peuterspeelzaal en de kleuters. Lekker met je handen in de verf en hupsakee op het papier! Jeugdsentiment haha.

Deze pagina heb ik echt veel op WeHeartIt voorbij zien komen! Hier houd ik van! πŸ™‚

Ehhhh…. Wat? Wel grappig, haha.

Deze pagina vind ik echt mooi. Alles wat op een dag goed gaat, dingen waar je blij van wordt etc. Ook handig als je een baaldag hebt!

Jaaaaa, ik ben echt blij met mijn Wreck This Journal en kan ook niet wachten om er in bezig te gaan! Ook handig voor ontspanning tussen al het huiswerk na de vakantie! Als mijn boekje vol of bijna vol is ga ik het zeker laten zien, maar dit gaat nog heel lang duren haha πŸ™‚

Ik bestelde mijn Wreck This Journal op bol.com voor €11,95 volgens mij. Als je Wreck this Journal als zoekopdracht in tikt, vind je hem zo πŸ˜‰

Lots of love,
Stacy

 

2 gedachten over “NEW IN: Wreck This Journal

Geef een reactie

