beauty

REVIEW: Saffron London 12 Colours Eyeshadows

Ik loop weleens in de Op=Op Voordeelshop voor deodorant, douchegel enzovoort. Dichtbij de kassa staat het make-up stuk waar ze o.a. W7 verkopen, maar ook Saffron London. Toen ik in de rij stond viel mijn oog op dit palet. Shimmery, roze, mooie kleurcombinaties, ja die moet ik meenemen dacht ik! Bij de Voordeelshop hebben ze altijd aanbiedingen, zoals 2 voor โ‚ฌ6,-. Ook dit palet, ze hadden ook nog een variant met blauwe kleuren, dus die nam ik ook mee. Dat review komt later! Eerst de roze variant die me gelijk aansprak!ย 

De reden waarom deze kleurcombinatie me juist aansprak, is omdat ik gek ben op roze! En kijk die mooie roze kleuren! Het doosje is van plastic, ziet er een beetje goedkoop uit, maar wat wil je dan ook? Ik was heel erg benieuwd naar de kwaliteit, omdat ik ook een rode lipstick ooit heb gekocht van Saffron en die bevalt me erg goed! Ik was dus erg benieuwd naar de oogschaduws, laten we gaan kijken!

De lichtere kleuren waren niet goed op camera te zetten. Daar baalde ik wel van. Ze waren iets duidelijker van kleur! Niet veel meer, maar wel dat ze ietsjes beter te zien waren. De eerste, derde en vierde kleur zijn vooral highlighters!

Kijk dan! Wow! Ik schrok echt toen ik dit zag! Wat een pigmentatie. Echt bam in your face.Vooral van de derde kleur ben ik een fan!

En ook de donkerste kleuren vielen goed in de smaak bij mij! De gouden kleur vind ik echt heel mooi. Nadat ik de foto’s had gemaakt, wilde ik ze eraf halen met een reinigingsdoekje. De eerste drie kleuren van dit rijtje lukte nog wel, maar die zwarte kleur ging gewoon niet weg! Uiteindelijk heb ik het met water en zeep eraf moeten halen, wow!

Alle kleuren zijn erg shimmery, maar dat is in het doosje al te zien! Ik vind het altijd mooi om mat met shimmer te combineren. Dus dit palet is zeker een aanwinst! De pigmentatie is echt verbazingwekkend goed! Echt, dat had ik zรณ niet verwacht! Ik denk dat ik dit palet er nog vaak bij ga pakken voor een shimmer touch of een touch of colour!

Het Saffron 12 Colours Eyeshadows palet is te koop bij de Op=Op Voordeelshop. Voor de rest weet ik niet echt verkooppunten van dit merk. Wel weet ik dat je het ook op internet kan vinden. Gewoon even Saffron London zoeken op Google.

Heb jij ooit van het merk Saffron gehoord?

Lots of love,
Stacy

Geef een reactie

