beauty

REVIEW: W7 Duo Blusher.

Het budgetmerk W7 is de laatste tijd in beautyland heel erg in the picture geweest. Natuurlijk door haar dupes van de bekende Naked paletten. Over In The Buff en In The Nude was ik erg enthousiast, maar wat het merk nog meer had wist ik eigenlijk niet! Tijd om dat ook te ontdekken dacht ik! Eigenlijk viel mijn oog gelijk op de W7 Duo Blusher en daar nam ik er twee van mee. Vandaag deel ik mijn mening met jullie!

Ik nam nummer 02 en nummer 03 mee. Jammer dat ze geen namen hebben! 02 is een donkere oudroze tint, samen met een lichtroze kleur. Die is heel mooi als highlighter. 03 zijn echt twee blushes. Boven een zoete roze kleur en daaronder een peachy kleur.

Ik heb een foto met en eentje zonder flits gemaakt. Bij de foto mét flits kun je beter de glitters zien! De oudroze kleur bevat gouden glittertjes. Glittertjes is een groot woord, het is een mooie glans. In de lichtroze kleur zit een hele subtiele, zilveren glans. Ik zei dat het een highlighter is, maar ik denk dat deze ‘alleen’ ook heel mooi is. Zorgt echt voor een subtiel blosje volgens mij!

De swatches vielen me echt niet tegen! Ik heb ze met twee vegen gemaakt. En zoals je ziet zijn ze goed op te bouwen. De glans komt ook heel mooi over op de huid.

Ik vind de roze kleur echt leuk! Het is echt zo’n zoete, roze kleur maar niet te zoet. Heel fris! Vooral door de glans die erin zit. De perzik kleur is volledig mat. Daar kan je (eventueel) een highlighter aan toevoegen voor een glans. Ook deze kleuren zijn goed op te bouwen en hebben een goede pigmentatie.

Conclusie:
Ik vind de Duo Blushers echt heel fijn! Ze zijn zacht, niet poederig en hebben een goede pigmentatie. Ik houd ervan als een blush goed gepigmenteerd is, maar niet té. Dat je bijvoorbeeld met één veeg een hele roze vlek op je gezicht hebt zitten. Deze blushes zijn precies goed, ook doordat je ze kan opbouwen! Het merk W7 blijft me echt telkens verbazen eigenlijk! Ik vind zeker aanraders!

Verkrijgbaarheid:
Ik heb mijn W7 Duo Blushers gekocht bij de Op=Op Voordeelshop. Ze kostten daar 2 voor €5,-. De precieze prijs weet ik daardoor niet, maar dat zal wel tussen de €2,- en €3,50 liggen denk ik. W7 kan je -volgens mij- ook kopen bij de DA.

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

