beauty·fashion

BACK TO SCHOOL: Look #1

Jullie hebben er even op moeten zitten wacht, maar hier is ie hoor! Het tweede artikel uit de Back To School serie! Het gaat voor mij nu toch wel echt heel snel, dinsdag heb ik al introductiedag en woensdag beginnen de lessen weer… In dit artikel heb ik een look voor jullie. Een make-up look,  twee outfits en haarstijl die ik erbij vind passen. Ik hoop dat jullie er inspiratie uit kunnen halen!

 

 

Ik heb voor de eerste look een neutrale look gemaakt, maar wel met een kleurrijke touch! De lippen namelijk! Een nude ooglook met felle lippen vind ik altijd erg mooi bij elkaar!

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
♥ NYC Natural Matte Foundation. (Ik laat niet alle gezichtsproducten zien)
♥ Essence All About Matt! Oil control make-up base.
♥ Catrice Ultimate Colour lipstick in kleur 250 Matt about pink.
♥ W7 Duo Blusher in de kleur 03 en daarvan de roze kleur.

♥ W7 In The Buff, kleuren Sand, Dust en Topaz.
♥ Essence Maximum Definition volume mascara.
♥ Essence Big Bright Eyes pencil in kleur 02 Highlight it… Pearly.
♥ Essence I Love Stage eyeshadowbase.

De kleur Sand heb ik over het gehele bewegend ooglid aangebracht. Dust op de buitenste ooghoeken en Topaz bracht ik in de arcadeboog aan voor wat meer schaduw en diepte. Als laatste Sand op de binnenste ooghoeken en twee laagjes mascara. Mascara heb ik op de close-up foto niet op, omdat je anders de kleuren niet goed zag.

De eerste outfit is voor als het wat frisser buiten is. Een spijkerblouseje vind ik altijd erg fris staan. Vooral in combinatie met een felle lipstick en een knot! Ik heb geen sieraden omgedaan bij de outfitfoto’s, maar een statement ketting staat hier natuurlijk geweldig bij! Zo draag ik vaak een spijkerblouse. Denim on denim vind ik niet storend als het verschillende tinten zijn. De tas met studs maakt het iets stoerder, maar ook vrouwelijk. Ik droeg hier zwarte enkellaarsjes bij (die niet op de foto staan, sorry!), maar met een paar witte All Stars staat dit ook geweldig! Simpel maar toch erg leuk! 🙂

♥ Spijkerblouse – H&M.
♥ Jeans – Primark.
♥ Tas – MKM.

De tweede outfit is iets meer girly. De roze met kant vin ik erg mooi staan bij de lipkleur. Matching! De hogere hals vind ik erg vrouwelijk staan. Op de rug zit een zilver ritsje, wat een leuk detail is. Hier kan je dan ook weer je sieraden op afstemmen! Bij de outfit is het ook nog leuk om een scrunchie om je knot heen te dragen, voor een nog duidelijker girly effect! 🙂 De tas is iets lichter roze, beetje pastel. Vooral de grote strik vind ik mooi van de tas. En dat hij zo lekker roze is en heel erg meisjesachtig is! Hier droeg ik ook zwarte enkellaarsjes bij, dat staat iets meer vrouwelijk. Maar met een paar All Stars o.i.d. is het ook goed te doen!

♥ Roze top – Forever 21.
♥ Jeans – Primark.
♥ Tas – VanHaren.

Dit was de eerste look! Er komt er nog één aan! 🙂 Ik hoop dat jullie de look en de outfits leuk vonden en er zelf ook wat inspiratie uit konden halen! ♥

Wanneer moeten jullie weer naar school?

 Lots of Love,
Stacy

 

Geef een reactie

