beauty·fashion

BACK TO SCHOOL: Look #2

Vandaag heb ik de tweede en de laatste look voor jullie. Net als bij de vorige heb ik een make-up look, twee outfits en een haarstijl. Bij de vorige look had ik een nude ooglook met felle lippen, deze keer heb ik een lijntje onder de ogen gebruikt voor een touch of colour.  Kijk lekker mee!

Zoals je ziet is het een vrij neutrale look. Makkelijk om te dragen. Maar op de waterlijn zit toch een kleine touch of colour. Ik heb een turquoise oogpotlood gebruikt. Jammer genoeg komt het niet zo goed over op de camera. In het echt is de kleur veel feller. Ik vind zo’n lijntje een look toch iets specialer maken.

De producten die ik heb gebruikt:
♥ Hema BB Cream – Kleur 02 (Ik laat niet alle gezichtsproducten zien)
♥ Miss Sporty Tan Up Your World Bronzing Powder – Kleur 010 Hawaiian Flower
♥ Essence Beauty Beats Highlighter – Kleur 01 Swaaaag! (Limited edition)
♥ Catrice Defining Blush – Kleur 030 Love & Peach

♥ Essence All About Nude – Kleur 1, 2 en 5
♥ Essence Kajal Pencil – 25 Feel The Mari-Time
♥ Essence Maximum Definition Volume Mascara
♥ Essence Long Lasting lipstick – 07 Natural Beauty
♥ Essence I Love Stage Eyeshadowbase (niet op de foto)

Kleur nummer 1 bracht ik aan van de binnenste ooghoek tot aan de helft van het bewegend ooglid. Op de tweede helft bracht ik de oudroze kleur aan. Blenden, zodat de kleuren goed in elkaar overlopen. Als laatste bracht ik de bruine kleur aan in de arcadeboog, zodat deze beter zichtbaar zou zijn en voor meer schaduw. Weer blenden… Klaar met het blenden, breng ik het oogpotlood aan op de waterlijn. Ik eindig met twee laagjes boven en één laagje beneden.

Bij de ooglook vond ik het wel leuk om het blauwe accent terug te laten komen in de outfit. Vandaar dat mijn keuze viel op het Hawai Dreamer shirt. En ook omdat ik gewoon een dromer ben, haha. Ik vind dit shirt zó leuk! Het is een beetje een cropped top, maar doordat ie wat wijder is, valt het niet heel erg op. Anders vind ik het té voor school. Mijn haar had ik met twee plukjes van de zijkat vastgemaakt. Eerst met een ‘baby elastiekje’ en daarna nog een leuke klem erbij. In de klem zit ook weer blauw! Matching! De tas is bruin – wat niet erg goed over komt op de camera – en hij is iets kleiner dan een normale schooltas. Dus deze gebruik ik als ik niet super veel mee moet. Deze outfit maakte ik af met mijn witte, lage All Stars.

♥ Dreamer Shirt – Primark
♥ Jeans – H&M
♥ Tas – Markt
♥ Riem – Van Haren
♥ Haarklem – H&M

Ah, dit shirt! Ik houd echt van dit shirt! Hij is super simpel, maar ik vind hem zo leuk. Hij zit ook super lekker. Het is een beetje een badstofje. Hij is ook iets warmer dan het Dreamer shirt. Ik draag ook hier een klem in mijn haar, maar door de lichtval zie je hem niet erg goed. Hij is een bruin, maar dan ook doorzichtig. Moeilijk om uit te leggen!
Bij deze outfit moest ik wel een ketting bij om doen! Deze statement ketting heb ik nog niet heel lang, maar ik vind hem zo mooi! Hij is echt heel classy! Het is een donkerblauw touw waar het plaatje aan hangt. Dat match weer een beetje met de touch of colour. Het is zilver plaatje en daar zit dan een stukje schakelketting in het goud aan. Ik vind dit echt een leuk effect geven, zo kan je ook zilveren en/of gouden sieraden erbij dragen! Bij deze outfit draag ik dezelfde bruine tas, opgerolde broekspijpen en mijn All Stars.

♥ Shirt – H&M
♥ Jeans – H&M
♥ Tas – Markt
♥ Riem – Van Haren
♥ Ketting – Kijkshop
♥ Haarklem – Zenner

Dit was mijn tweede én laatste Back To School-look! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden! 🙂 Er komt nog één artikel in de Back To School serie en daarna kunnen jullie weer normale reviews en dergelijke gaan verwachten.

Welke outfit vind jij leuker?

 

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

