beauty

REVIEW: Catrice Ultimate Colour Lipsticks (050 en 340)

Van Catrice heb ik wel de meeste lipsticks. Vooral uit de Ultimate Colour lijn heb ik wat kleurtjes. De romige structuur, diversiteit in kleuren én dat ze lang blijven zitten hebben er voor gezorgd dat ik echt fan ben van deze lipsticks! Al een hele tijd terug kocht ik twee nieuwe erbij (in mei :o). Maar om de een of andere reden heb ik er nooit een review over geplaatst, terwijl ik wel de foto’s had! Tijd voor een review dus! 🙂

 

Ik heb echt twee verschillende tinten aan mijn stash toegvoegd. Een echte peachy  kleur die naar oranje neigt met de naam 050 Princess Peach. En 340 Berry Bradshawis echt het tegenovergestelde! Paars en dan ook heel erg donker. Aardig gewaagd… De swatches zijn weer zoals ik verwachtte van de lipsticks: Heel erg gepigmenteerd!

Sorry trouwens voor de lelijke paarse lipstick, deze was al geswatcht en daar kwam ik toen thuis pas achter… 

Laten we beginnen met de lichtste tint. Princess Peach is opvallend, maar niet té opvallend. Hij haalt een nude look erg op door de mooie oranje kleur. Ik vind deze lipstick heel erg fris staan!

 

340 Berry Bradshaw pakt ook op de lippen goed uit. Wel moet je oppassen met de lipstick opdoen, door de donkere kleur kan je snel gaan vlekken als je het echt met de stick doet. Een kwastje is een must! Ik weet nog niet helemaal hoe ik deze kleur vind staan bij mij. Ik heb hem dan ook nog niet vaak gedragen eerlijk gezegd. Maar… Wel een hele mooie kleur!

Ook al weet ik nog niet of Berry Bradshaw echt bij mij past, ben ik wel blij dat ik zo’n kleur in mijn stash heb. Altijd handig voor een chique etentje! Princess Peach is een lekkere everyday kleur. Iets opvallender dan nude, maar ook wel iets vrolijker! Wat ik al zei in de intro: De Catrice Ultimate Colour lipsticks hebben een romige structuur en ze blijven lekker lang zitten. Een hapje en drankje overleven ze ook wel! Zoiets is altijd fijn op school, zo hoef je ze niet altijd bij te werken 🙂

Catrice Ultimate Colour Lipstick is te koop bij het Kruidvat en de Trekpleister voor €3,99

 Liefs,
Stacy 

2 gedachten over “REVIEW: Catrice Ultimate Colour Lipsticks (050 en 340)

Geef een reactie

