fashion

STYLE OF: Jessica Alba

Een tijdje geleden startte ik met een nieuw onderdeel op mijn blog: Style of…  Het eerste artikel schreef ik over Lauren Conrad. Nu is Jessica Alba aan de beurt! In Style of… behandel ik van een bepaalde celebrity haar make-up, haar en kledingstijl! 

 

Jessica Alba is een Amerikaans model en actrice. Ze is geboren op 28 april in Pomona (Californië). Op het moment is Jessica 33 jaar. In 1994 begon is en ze is nog steeds heel erg actief. Ik leerde Jessica kennen door de dansfilm Honey. Een dansfilm die ik echt heel vaak heb gezien! Ook in Valentine’s Day vond ik haar erg goed. In de Glamour van de maand augustus (?) stond een interview met Jessica en daardoor kreeg ik gelijk weer zin om Honey te kijken! 

Ik vind haar outfit op deze foto trouwens erg leuk! Casual, maar ook weer chique. Ik vind ook de kleur van de blauwe streepjes op haar shirt erg goed matchen met de kleur van haar hakken!

Deze drie outfits vind ik zo leuk! Lekker casual, simpel. Maar wél over nagedacht! Hoe leuk matcht de kleur van haar schoenen op de eerste foto niet met het kleurtje op haar shirtje? De schoenen maken de outfit ook iets stoerder en minder girly. De tweede outfit vind ik echt super! Iets stoerder, maar toch vrouwelijk. Ik ben vooral fan van het giletje!
De derde outfit is ook vrouwelijk. Wel de simpelste van de drie (vind ik). Maar ook wel iets wat ik zelf ook zou dragen.

Oh, en Jessica’s slag in haar haar op foto 1! Zo mooi! Op de andere twee foto’s draagt ze een paardenstaart, altijd goed!

Foto 1 is ook wat simpeler, maar Jessica maakt wel een statement door de knalroze broek. Het haar heeft ze in een rommelige knot. Daar houd ik zelf ook van!
De outfit op de tweede foto maakt ze weer iets minder girly door de Dr. Martens. En kijk hoe leuk het zwarte shirtje is! De linkerkant heeft wel een mouw en de rechterkant niet. Echt een leuk detail!
Jessica’s outfit op de laatste foto is een van mijn favorieten! De blouse en de jeans zou je ook gewoon naar school kunnen dragen met een paar All Stars eronder, maar door de zwarte hakken en de clutch wordt de outfit ook chique. Haar oogmake-up op de foto is neutraal, maar daardoor knallen haar lippen er wel lekker uit! Jessica draagt haar haar weer in knot, maar geen rommelige knot. Ja dit is echt een van mijn favoriete outfits!

Dit is namelijk mijn favoriete outfit! De blazer vind ik zo geweldig! Lekker fris patroontje en haalt iedere simpel outfit op. De kleur van haar broek komt terug in haar blazer en dat vind ik altijd zo leuk gecombineerd. De heels vind ik echt prachtig! Super chique en moeilijk op te lopen haha. Jessica heeft zich gewoon neutraal opgemaakt, nude. En de paardenstaart vind ik bij deze outfit wel heel erg mooi staan! Deze outfit vind ik echt geweldig! ❤

Welke outfit is jouw favoriet?

 

Liefs,
Stacy

Bron foto’s: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Geef een reactie

