persoonlijk

TAG: 15 dingen die niemand durft te vragen.

De tag 15 dingen die niemand durft vragen heb ik nu bijna op elk blog die ik lees wel voorbij zien komen. En aangezien ik tags leuk vind, besloot ik hem ook te doen. Het zijn echt hele random vragen en daarom wordt hij misschien ook wel zo vaak gedaan. Door deze vragen weet je iets meer over me. Benieuwd naar mijn antwoorden?

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast dicht of open?
Mijn kledingkasten zijn eigenlijk altijd dicht. Bij mij moeten sowieso alle deuren dicht zijn, ook overdag. Dus ook als ik ga slapen.

2. Neem je mini flesjes shampoo mee uit hotels?
Als ze super lekker ruiken, waarom niet? Ik heb ook nog steeds een mini douchegel uit Alanya. Deze zijn vaak ook weer handig om ergens mee naar toe te nemen.

3. Heb je ooit een straatnaambord gejat?
Uh nee? Wat moet je daar in vredesnaam mee?!

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja! Ik kan niet zonder. Ik maak lijstjes met wat ik moet doen, lijstjes met blog ideeΓ«n, een maandplanning voor mijn blog en ga zo maar door!

5. Heb je sproeten?
Nee, nooit gehad ook.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja! Vroeger liep ik met school de Avondvierdaagse. Daar kon je je dan voor inschrijven. En als je dan naar wc moest, kon het natuurlijk niet. Dus dan maar in de bosjes.

7. Hoe groot is je bed?
Ik heb een normaal eenpersoonsbed van de Ikea. Hoe groot hij precies is weet ik niet.

Β 8. Ben je lui?
Als ik bezig ben, dan ga ik er met een rotvaart door heen. Maar als ik echt een lazy day heb, doe ik ook echt niets. En kan ik echt de hele dag op bed liggen, haha. Best slecht. Gelukkig heb ik niet vaak zo’n dag πŸ˜‰

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Op het moment niet! Ik irriteer me sowieso niet snel aan dingen.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Ik heb dat vroeger (op de basisschool en in de eerste klas) wel echt gedaan. Maar nu echt niet meer. Zo vies eigenlijk.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, ik heb vroeger altijd op dansles gezeten. Veel leuker! πŸ™‚

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja hoor! Disney films blijven leuk!

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?
Nee…

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Voor rare dansjes of iets dergelijks heb ik echt geen muziek nodig hoor!

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Moet ik dat op mijn zestiende al weten? Ik heb werkelijk geen idee!

Dat waren de vragen! Deze vragen waren echt vet random. Op de helft vroeg ik me echt af wat dit was haha.

Heb jij ook de tag gedaan? Laat dan een linkje achter. Vind ik leuk πŸ™‚

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

