beauty

REVIEW: W7 In The Night

Na de welbekende paletten In The Buff en In The Nude komt W7 met nog een familielid, namelijk het In The Night palet! Een palet vol met kleuren waar je smokey eye mee zou kunnen maken, of gewoon een donkere look voor een avondje stappen, of een dinertje. Is de pigmentatie net zo goed als die van haar zusjes?

 

 Het In The Night palet is verpakt in een paars blik met gouden letters. Ook leuk zijn die sterretjes erbij! Voor een extra night tintje. Als je het palet open doet, komt de mooie kleuren al naar je toe. Ik zie echt gelijk welke combinaties mooi zouden zijn. De oogschaduws hebben vrijwel allemaal een donker tintje. De eerste drie echt totaal niet en de drie ernaast worden al donkerder.

Op naar de swatches!

Dusty – Wonderland – Summer – Atlanta – Abracadabra – Top Hat

En ja hoor, de pigmentatie is net zo goed als die van haar zusjes! De eerste drie tinten zou je ook nog kunnen gebruiken voor een dagelijkse look!

Dusty – Een lichtroze oogschaduw met een mooie satin finish.
Wonderland – Een oudroze kleur met een bruine ondertoon. Bevat een mooie shimmer!
Summer – De naam van deze oogschaduw snap ik niet zo. Als ik aan de zomer denk, denk ik niet gelijk aan een grijzige tint (Naja, in Nederland kan alles…). Ik weet niet goed hoe ik deze moet omschrijven, maar mooi is hij wel!
Atlanta – Een lila tint, heel mooi!
Abracadabra – Een donkerpaarse tint. Bevat ook een hele mooie shimmer.
Top Hat –  Een donkerpaarse kleur ook, maar iets helderder dan Abracadabra.

Razzamataz – Lady Luck – Laura E – Party Pooper – Gate Crash – Bologna

Ook deze kleuren zijn uitstekend gepigmenteerd! Zelfs de matte zwarte! De laatste drie kleuren kun je heel goed gebruiken voor een klassieke smokey eye.

Razzamatz – Een hele donker paarse kleur. Kan je een hele mooie smokey eye mee maken!
Lady Luck – Een paarse kleur. Bevat heel veel glitters in het blik, maar eenmaal op je hand heeft het een schitterende glans!
Laura E – Bordeaux rood, zó mooi!
Party Pooper – Zilveren kleur, met een lila ondertoon. Hele aparte kleur, maar wel echt mooi!
Gate Crash – Een donkergrijze kleur. Bevat een goed pigment en een geweldige glans.
Bologna – De enige matte kleur uit dit palet! De zwarte kleur kan natuurlijk niet ontbreken bij een smokey eye palet! Voor een matte kleur bevat hij goed pigment!

Ja, ik ben ook weer enthousiast over dit palet! Hele goede pigmentatie. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht na de andere palletten. Ik hoop echt dat W7 meer van dit soort palletten uit gaat brengen, want ik vind ze echt heel fijn in gebruik. Je kan echt super mooie looks er mee maken, ook heel veel combinaties zijn er mogelijk!

Ik zeg: Welcome To The Family!

Het W7 In The Night palet heb ik gekocht bij de Op=Op Voordeelshop voor €7,95. Ook online kun je de palletten bij verschillende webshops kopen.

Lots of Love,
Stacy

Geef een reactie

