beauty

REVIEW: Essence Longlasting Lipstick & Hema Cream Eyeshader.

Vandaag heb ik een combi-review voor jullie! Van Essence kocht ik laatst een lipstick erbij, aangezien de kleur 07 Natural Beauty uit dezelfde lijn erg snel gaat. Bij de Hema kocht ik twee Cream Eyeshaders, waar ik erg nieuwsgierig naar was! Benieuwd wat ik ervan vind?

Essence Longlasting Lipstick.
Ik kocht de kleur 01 Coral Calling en dit is – zoals de naam al zegt – een koraal kleur. Hij is niet heel erg opvallend en daar zocht ik eigenlijk ook naar. Hij is ietsje opvallender dan 07 Natural Beauty, maar alsnog een everyday kleur. De lipstick is romig en blijft een behoorlijke tijd zitten. Als het lipstick gevoel weg is, zie je de kleur nog wel. Hij staint dus een beetje in je lippen. Hij trekt niet in de lijntjes. De pigmentatie is ook prima in orde. Dit zie je onderaan dit artikel!

Hema Cream Eyeshader.
Door naar de Cream Eyeshaders van de Hema! Ik kocht deze in een bruine kleur (05) en in een groene kleur (19). Oh Hema, verzin alsjeblieft namen voor je make-upproducten! Zoveel leuker! De kleuren hebben allebei een duidelijke shimmer, dus daar moet je wel van houden! Ik stoor me er niet aan. Ik heb de bruine kleur al een keer gebruikt met een oogschaduwbasis eronder en toen trok de oogschaduw een beetje in de lijntjes aan het eind van de dag. Ik weet niet hoe het is zonder basis, misschien werkt ie zo wel beter?! Ze zijn makkelijk aan te brengen en te blenden, ook in combinatie met een poeder oogschaduw! Een look zal snel online komen!

Hier de swatches van de drie producten. Zoals je ziet bevat de lipstick een glansje. Ik vind hem persoonlijk erg mooi! Bij de groene oogschaduw zie je goed dat het een cream product is. De pigmentatie van alle drie vind ik uitstekend.

Ik ben tevreden over m’n aankoopjes. Ik vind het een beetje jammer dat de potloodjes een beetje in de lijntjes trekken. Maar ik had het ook wel een klein beetje verwacht. Het is misschien een kwestie van de juiste manier zoeken?

Essence Longlasting Lipstick – €2,39 – Te koop bij het Kruidvat en Trekpleister.
Hema Cream Eyeshader – €2,25 – Te koop bij de Hema.

Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

