persoonlijk

PERSONAL: Belle ♡

Vandaag een heel ander artikel dan normaal. Maandag kwam Belle lekker in mijn kamer liggen op bed. Ik besloot om wat foto’s van haar te maken, want ze is echt een schatje. En ik heb ook niet heel vaak foto’s van de huisdieren gemaakt met m’n fototoestel. Het was dus tijd om even wat fotootjes te maken van haar. Ik vond sommige zo ontzettend leuk, dat ik heb besloten ze met jullie te delen! 

Ik zal niet alle foto’s laten zien, want ik heb er aardig wat gemaakt. Maar een klein deel is wel leuk! Ik word tenminste altijd blij als ik foto’s van dieren – en vooral van hondjes – zie. Ik hoop dat ik jullie met deze foto’s ook een beetje blijheid kan verzorgen 🙂

Is het geen schatje? ♡ Ik vond deze foto’s toch best goed gelukt. Belle is er gek op om op haar rug te gaan liggen en soms als ik haar riep, deed ze dat dus. Maar uiteindelijk zijn er wel leuke en schattige kiekjes uitgenomen!

Ik hoop dat jullie dit soort berichten ook leuk vinden. Het is heel anders dan normaal, maar ik vind het wel leuk om soms gewoon wat foto’s te posten die ik heb gemaakt. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

 Liefs x

Geef een reactie

