lifestyle

LIFESTYLE: Mijn ontspanningsavond.

Een ontspanningsavondje heeft iedereen wel eens nodig. Het liefst elke week eventjes. Even lekker niks doen en ontspannen. Gewoon aan niks denken, lekker muziekje aan en een boek erbij of een leuke film. Ik heb mijn ontspanningsavondje vastgelegd in de vorm van sfeerfoto’s en deze zal ik vandaag met jullie delen!

Haar omhoog en m’n pyjama aan! Mijn pyjama en slofjes zijn van de Primark

Een ontspanningsavond kan niet zonder een maskertje! Keuze genoeg, dus kiezen!

Het werd het Hema Strawberry Souffle Cream Scrub Gel masker! Wat een mond vol zeg. Hier komt morgen trouwens een review van! Even 20 minuutjes lekker op bed liggen en een serie kijken.

Ik vind mezelf insmeren met body lotion echt heel fijn, maar doe het veel te weinig! Op zo’n avond doe ik het dus wel even uitgebreid. Deze van Blond Amsterdam is al een lange tijd een favoriet. Hij ruikt naar mandarijn en eucalyptus. Heel fris en een tikkeltje zomers. Deze is trouwens een keer voorbij gekomen in een 5 random things I love artikel.

Kaarsjes kunnen natuurlijk niet vergeten worden! Deze steek ik bij het begin gelijk aan. Hij is van de Action en ruikt echt overheerlijk! Het is de geur “Dream”. Ik heb hem al bijna opgebrand (wat een wonder is)!

Nu hebben jullie een kleine impressie gekregen hoe ik mijn ontspanningsavondjes doe. Nu ben ik benieuwd: Hoe zien jouw ontspanningsavonden eruit?

Liefs, Stacy

Geef een reactie

