beauty

REVIEW: Catrice Check & Tweed

Limited editions, ik houd ervan! Ze zijn speciaal, bijzonderder dan de normale collectie en hebben vaak ook mooiere verpakkingen. Al moet ik zeggen dat de limited editions me niet echt aanspraken, meestal koop ik er wel wat uit! Toen ik de persberichten van deze limited edition zag van Catrice ging mijn hartje sneller kloppen. Wat een mooie collectie! Hier moest ik wat uit hebben.

Dit zijn de twee producten waar ik voor ging! De highlighter en één van de quattro oogschaduwpalletten. Verder in de collectie zitten nog nagellakjes, drie lipkleuren, een fixing gel voor de wenkbrauwen en nog een oogschaduwpallet.

Quattro Baked Eyeshadow – CO2 Town of Crown – €4,59

Het oogschaduwpallet sprak me meteen aan. De kleuren vind ik mooi. Weer eens wat anders met het blauwe kleurtje erbij! Zo maakt het hem toch iets specialer. En de verpakking vind ik echt super. Zoiets kan je toch niet laten liggen? Zullen de swatches net zo mooi zijn als dat de verpakking is?

Ik heb het pallet en de swatches zonder en met flits op de foto genomen, zodat je goed de glans kan zien! 🙂 Want glans hebben ze zeker! De gouden kleur heeft een hele mooie glans, mooi voor highlighter in de binnenste ooghoeken voor een eyeopener. De blauwe kleur heeft wat subtiele zilveren glittertjes erin zitten. Ik vind deze echt heel bijzonder!

De bruine kleur heeft de minste glans van de vier. Hij heeft een hele subtiele glans. De lichtroze kleur vind ik echt perfect voor highlighter! Wat een mooie glans heeft die!

Highlighting Powder – CO1 Flagg The Union Jack – €4,49
Mijn liefde voor highlighter begint steeds meer te groeien. Zo mooi hoe je een kleine glansje je zoveel stralender kan maken! Het patroontje vind ik mooi, net zoals de gouden glitters. Zo’n kleur

highlighter had ik ook nog niet, dus dat maakt mij extra blij!  

Ook hier heb ik een foto gemaakt van highlighter zonder flits en mét flits. Kijk de gouden glitters in het middelste deel! Op de derde foto heb ik links een swatch van de lichte kleur (de buitenste kleur), midden van het middelste deel en daarnaast de kleuren samen. Er komt een hele subtiele glans af. Heel natuurlijk. Het is een wit(gouden) kleur. Het pigment is ook prima.

Wat je op de laatste foto ziet, is dat de gouden glitters verdwijnen als je erover heen gaat. Het is dus een overlay. Jammer!

Ja, met deze producten ben ik echt blij! Vooral het oogschaduwpallet is er eentje naar m’n hart: Goede pigmentatie, fijne structuur, mooie kleuren. De highlighter vind ik ook prima. Hij geeft geen heftige glans, maar dat hoeft ook niet altijd van mij. Natuurlijke glans is ook mooi! Wel vind ik het jammer dat de gouden glitters een overlay zijn. Maar hey, je kan niet alles hebben. Ik ben er blij mee!

De Check & Tweed collectie is te koop bij het Kruidvat en de Trekpleister.

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

