lifestyle·verzorging

OPGEMAAKT: Oktober

Ik heb volgens mij al een hele tijd geen Opgemaakt artikel geplaatst. In oktober heb ik weer spulletjes verzameld die ik heb opgemaakt. Ik ga dit niet iedere maand doen, omdat ik het soms simpelweg vergeet en dan toch weggooi. Wel heb ik deze maand wat dingen opgemaakt, waaronder wat make-up producten!

Ik heb voor het eerst in m’n leven een kaars opgemaakt! Wauw, ik was serieus trots op mezelf! Deze kaars is van de Action en heeft 25 branduren. Ik heb hem vrijwel elke avond aangehad, omdat de geur zo heerlijk was! De geur heeft de naam Dream. Ik kan hem ook niet goed beschrijven, want hij is echt apart! Hij geeft mij een fris en ontspannend gevoel, perfect voor het slapengaan. Ik heb alweer een nieuwe in gebruik! 🙂 Dit is echt een aanrader en moet je zeker ruiken als je in de Action bent!
Nog een Action product! Dit is een ReDress spray, een kledingverfrisser. Persoonlijk vind ik het fijn om dit op m’n kleding te spuiten als ik het na een héle lange tijd weer uit m’n kast pak. Of over m’n kleedjes of bed is het ook fijn. Hier heb ik ook alweer een nieuwe van in gebruik!

Twee spray deo’s van Fa. Ik gebruik altijd ’s ochtends een rol deo en door de dag heen houd ik mij fris met een spray deodorant. Fa deodorants zijn een grote favoriet van mij en dan vooral deze twee geuren!

Een tandpasta gaat er ook elke maand wel doorheen. Dit is de Oral-B 3D White Luxe. Persoonlijk vond ik niet dat hij m’n tanden witter maakte, maar verder deed hij gewoon zijn werk. Prima tandpasta, maar niet beter dan ieder ander.

Wow, m’n Kruidvat Moroccan Argan Oil shampoo is op! Het is een halve liter fles, dus daar kan je wel even mee vooruit. Ik had hier ook de crèmespoeling van, maar die was nog niet op. Ik vind de Kruidvat eigen merk shampoo’s erg fijn. Ze maken m’n haar goed schoon, maken het zacht en verzorgen het ook prima. Ik gebruik nu de Kokos shampoo en crèmespoeling en die zijn ook fijn. De crèmespoeling van de Moroccan Argan Oil heb ik in de badkamer gezet voor anderen. De shampoo’s zijn echte aanraders!

Twee Etos verzorgingsproducten zijn ook op! In het potje zaten pads om m’n make-up te verwijderen. Ze zijn echt alleen voor het gezicht, niet voor de ogen. Dit is -denk ik- het derde potje van deze pads en ik moet zeggen dat ik ze nu niet meer ga kopen. Na iets meer dan een maand zijn ze, er zitten er 40 in. En ze doen verder ook niet iets voor mijn gezicht. Als ik een pad over m’n gezicht haalde, kwam er niet veel af, ook al had ik die dag foundation gedragen en alles erbij. Dus nee, ik heb geen nieuw potje gehaald.
Van de Zuiverende Gel heb ik er wel weer één in gebruik. Hele fijne gel. Hij heeft echt in de tijd dat ik hem gebruik iets voor m’n gezicht gedaan. En dat wil ik! De Young Skin lijn is echt een aanrader, want de tonic, dagcrème en scrub zijn ook heel fijn!

Deze Essence Pure Skin Anti-Spot Compact Powder (Wat een naam) kocht ik om te kijken wat het ‘anti-spot’ effect was. Nou, ik kan nu echt zeggen dat ik er helemaal niks van heb gemerkt! Ik heb hem niet opnieuw gekocht.

M’n wenkbrauw-duo ging echt precies tegelijk op. Dit zijn allebei producten van Catrice, ook al zie je dat niet meer op het potloodje staan. De gel is trouwens echt te vies voor woorden geworden, maar oké. Ik heb nu een gel en potloodje van Essence en deze vind ik eigenlijk net zo goed. Alleen de punt van het potloodje van Essence breekt echt snel, terwijl ik niet eens hard druk. Verder heeft hij precies dezelfde pluspunten en vind ik de kleur van Essence iets mooier. Ik ga dit duo dus ook niet meer kopen.

De Coconut Care Lip Balm heb ik gekocht in een pakje met twee bij de Action. Wat is deze lipbalsem fijn! Heerlijk kokosnoot geur en verzorgt mijn lippen goed. Precies wat ik zoek in een lipbalsem. De andere heb ik al eerder opgemaakt, dus dat is wel jammer haha. Als je bij de Action bent, moet je zeker naar deze kijken!
De Stay All Day Concealer van Essence is een van mijn favorieten. Ik gebruik hem alleen onder mijn ogen, voor onzuiverheden gebruik ik er een van Catrice. Ik vind deze echt enorm fijn en heb dus ook alweer een nieuwe in gebruik!

Dit waren alle spullen die ik heb opgemaakt. Over alle spullen ben ik eigenlijk wel tevreden, ook al zitten er een paar bij die ik niet weer ga kopen.

Wat heb jij de laatste tijd opgemaakt?

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

