beauty

REVIEW: JML Hot Buns

Tijdens het kijken van TLC zag ik heel vaak een reclame over de JML Hot Buns voorbij komen. Ik werd echt nieuwsgierig. Normaal koop ik niks van die reclame’s. Ik vind ze altijd een beetje TellSell-achtig.Maar bij de Hot Buns liet ik me toch overhalen! Benieuwd of het wat is?

De verpakking vind ik duidelijk. Er staat op wat het is, wat je er mee kan en het ziet er clean uit. Wel vind ik het een TellSell verpakking, but maybe it’s just me. De belofte dat de knot in één minuut zit, vind ik overdreven. Ik gebruik hem nu al een tijdje en als ik hem in een minuut erin heb, zit hij zo slordig als een ik weet niet wat. In het doosje zitten twee knotmakers: Een grotere en een iets kleinere.

JML belooft dat hij alles kan overleven (zelfs een flikflak) en dat als je hem uit doet, je mooie krullen hebt. Mijn knot overleeft niet alles, maar dat heb ik met elke soort knot. Mooie krullen krijg je zeker. Maar dat lukt wel echt beter als je haar handdoek droog is.

Hier zie je de twee knotmakers naast elkaar. Ik weet echt niet hoe ik ze moet noemen, haha. Zoals je ziet verschilt de grote niet veel van de kleine. Dat zie je ook als je ze vastbindt. Zo lijken ze eigenlijk net op de haardonuts, die een ongelofelijke hype zijn geweest en die ik zelf ook graag gebruik.

Je klikt ze vast met de klikkers aan de twee uiteinden van de knotmakers. Het elastiekje wat eruit komt (Zie je goed bij de rechter) doe je uiteindelijk over je knot heen.

Ik wilde eerst een foto van de gebruiksaanwijzing maken, maar het leek me handiger (en leuker) om het zelf te doen door middel van foto’s. Dus hierbij mijn gebruiksaanwijzing:

1. Hoi! Dit is mijn haar los.
2. Staart maken, gewoon hoe je het altijd doet.
3. Kies een grote knotmaker (Ik heb de grootste) en begin bovenaan. Je gaat hem er als ware in rollen tot het elastiekje.
4. Zo ziet het eruit als je hem tot het einde hebt gerold.
5. Met de klikkertjes aan de twee uiteinden maak je de knot vast als een donut.
6. Dan trek je het elastiekje van de knotmaker aan en doe je hem over je knot heen.
7. Knot vanachter. Ik heb hem echt bij deze foto’s zo vaak overnieuw gedaan, maar dit was het beste. Ik had m’n dag niet zo haha.
8. Je kan zelf de hoogte van de knot bepalen. Ik doe hem meestal middelhoog. Je kan hem ook plat op je hoofd maken of laag.
9. En zo ziet het er van voren uit!

Hierboven heb ik nog het filmpje van JML geplaatst.

Ik ben echt enthousiast over de JML Hot Buns. Ik gebruik zelf de grotere. Ik heb dik haar en best wat slag en dat krijg ik niet in de kleinere knotmaker. Ik gebruik hem vaak als ik heb gedoucht en geen zin heb om te föhnen of ga slapen. Als ik dan wakker wordt (of aan het eind van de dag eruit haal) heb ik wel echt mooie krullen. Ik raad wel aan om hem met handdoek droog haar te gebruiken, dit gaat makkelijker.

De JML Hot Buns heb ik zelf bij de Blokker gekocht voor €10,-

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

