persoonlijk

UPDATE: Nieuwe lay-out, nieuw begin!

 

~2015~

Hey iedereen! Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt is er al een hele tijd geen artikel online gekomen. Dit had verschillende redenen, waaronder wat persoonlijke en ook school was een grote reden. Maar… Ik wilde ook graag onder andere een andere lay-out. Een lay-out die iets meer ‘mij’ zou zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat is het nog steeds niet, maar het komt dichter in de buurt!
Ook is de naam veranderd. De eerste naam (xmylifeasstacy) vond ik veel te lang en sowieso gewoon niet leuk. ‘Life of Stacy’ is veel korter en bondiger en daar houd ik gewoon meer van.
In 2015 zullen er veel artikelen komen. Dit gaat rond mei misschien wat moeilijk worden (Examens), maar dat zien we dan wel. Ik wil ook wat meer de lifestyle kant op en niet alleen maar reviews. Denk aan recepten, tips en DIY’s. Fashion is ook iets wat ik erg leuk vind en dat wil ik ook meer naar voren laten komen.
Veel veranderingen (vooral voor mij, haha), maar 1 ding blijft wel hetzelfde: De dagen dat er een artikel online komt! Dinsdag, donderdag en zaterdag kunnen jullie sowieso een artikel gaan verwachten en soms ook op zondag!

Nieuwe naam, nieuwe lay-out, nieuwe ideeΓ«n: Nieuw begin!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

