beauty

REVIEW: Essence How To Make Bright Eyes Make-Up Box

 

De How to make… make-up boxen van Essence liggen alweer een tijdje in de winkels. In het derde schap, dat wel. Ik heb het geluk dat de Kruidvat in het centrum een derde schap heeft. Ik koos voor de “How to make Bright Eyes” make-up box. Roze kleurtjes, weer wat anders dan normaal. In dit review vertel ik je er alles over!

Het uiterlijk van de box vind ik leuk! Lekker roze, lekker girly, daar houd ik wel van! Behalve How to make Bright Eyes zijn er nog 4 boxjes te koop. Eentje voor de wenkbrauwen, een met blushes en highlighters en nog twee met oogschaduw.

Achter het spiegeltjes zitten twee kaartjes met inspiratie voor een ooglook. Handig als je net begint of inspiratieloos bent. Ook zit er een dubbelzijdig kwastje bij. Aan de ene kant zit een sponsapplicator en aan de andere kant een kwastje met synthetische haartjes. Deze zijn vrij hard, dus ik pak m’n eigen kwasten erbij!

In het palet zitten zes kleuren om een heldere en frisse look te maken. Ik vind het leuk dat Essence elke een kleur een eigen naam heeft gegeven!  Alle kleuren hebben een subtiele glans. Alleen de kleur ‘natural beauty’ heeft glitters erin, maar deze zijn ook niet overdreven heftig.

De swatches vond ik oké, niet overweldigend, maar ook niet uberslecht. Tijd om een look te maken!

Ik gebruikte Vanilla Eyes in de binnenste ooghoek, Natural Beauty op de eerste helft van het bewegend ooglid. Voor een pop of colour gebruikte ik Eyes Bright Open op de tweede helft. In de arcadeboog heb ik Team Bright gebruikt. Likje mascara en je bent klaar!

Ik vind het zeker een fijne box! Hij laat m’n ogen mooi uitkomen, vind ik zelf tenminste. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de andere How to make…. boxen! Deze box is tenminste een echte aanrader!

De How to make… boxen zijn te koop bij de Kruidvat voor €5,99

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

