verzorging

REVIEW: Hema Chocolate Mask

Hey iedereen, hoe is jullie eerste week na de twee weekjes vrij bevallen? Dit weekend is er weer een moment voor rust en misschien wel met een lekker maskertje? Ik heb in mijn kerstvakantie ook genoten van een maskertje en daar ga ik je vandaag alles over vertellen! Het Hema Chocolate Mask klinkt al als een genot toch?

Dit is hem dan! Een bruin zakje met witte accenten; simpel, maar doelgericht. Je ziet immers gelijk wat het is. Eens kijken wat de Hema zelf over het product zegt:

“Chocolade modder masker met cacao boter, shea butter en Dode Zee zout, helpt onzuiverheden verwijderen en de huid hydrateren. Voor de gecombineerde huid en met een heerlijke chocolade geur.”  bron

Klinkt goed toch? De ingrediënten lijst zag er ook goed uit. Niks raars en lekkere verzorgende dingen. Ook zit er Kaolin in, wat klei is. Hierdoor wordt het masker hard en voel je het werken op je gezicht. Dit masker is een goede kandidaat voor mijn huid, aangezien ik een gecombineerde huid heb.
Er zit 15 gram masker in het zakje en daar kan ik 2 à 3 keer mee doen.

Kijk die kleur! Het lijkt net of je chocolade hebt gesmolten! Ook als je het zakje open maakt, komt er een heerlijke chocoladegeur op je af. Als je hem opsmeert, ruik je hem trouwens wel, maar subtiel. Dat vind ik zelf altijd wel fijn. Je moet het masker aanbrengen op een gereinigd, vochtig gezicht. Daarna moet je het 10 à 15 minuten laten inwerken. Persoonlijk vind ik het fijn om hem iets langer te laten zitten, ongeveer 25 tot 30 minuten. Het masker is als je het aanbrengt lekker creamy, maar na een aantal minuten verstevigt hij. Dat komt door de klei.

 Als ik het masker eraf haal, is mijn gezicht zó zacht! Hij voelt verzorgd aan en totaal niet trekkerig. Ook is het Chocolate Mask er makkelijk af te spoelen.
Ik ben tevreden! Ik heb hem voor een tweede keer gebruikt en toen beviel hij ook zo goed! Dit masker van de Hema is écht een aanrader en voor de prijs hoef je hem ook echt niet te laten liggen.

Het Hema Chocolate Mask is te koop bij de Hema voor €1,60.

Veel liefs,
Stacy

Geef een reactie

