verzorging

REVIEW: Lip Smackers Chupa Chups

Toen ik een jaar of elf, twaalf was, had ik Lipsmackers in frisdranksmaakjes. Coca Cola, Coca Cola Vanille, Coca Cola Cherry, Sprite, alle soorten Fanta en ga zo door. Ik had zelfs een Skittles smaak! Maar toen ik ouder werd, vergat ik ze eigenlijk een beetje. Toen ik bij de Kruidvat was, kwam ik dit pakje met Chupa Chups Lipsmackers tegen. Voor €6,99 nam ik ze mee naar huis en schrijf ik er nu een review over voor jullie!

Volgens mij is mijn pakje in winkel opengemaakt, want hij zat helemaal vast met nietjes en plakband. De lipbalsems waren niet aangeraakt of iets dergelijk, dus het maakt niks uit.
In het pakje zitten de smaken: Chocola-vanille, aardbei-crème, vanille, sinaasappel, watermeloen, aardbei, appel en framboos. Bijna alle smaken die je van de Chupa Chups lolly’s hebt! Ik vind het uiterlijk van de lipbalsems echt super leuk.

Laten we beginnen met de niet-fruitsmaken: Chocola-Vanille, Aardbei-Crème en Vanille.
Chocola-Vanille heeft een bruin kleurtje, maar is verder transparant op de lippen. Ik ruik voornamelijk de chocolade en een licht vleugje vanille, als je goed ruikt.Aardbei-Crème heeft een lief zacht roze kleurtje, maar ook deze is zo goed als transparant. Ik ruik niet iets overduidelijk in de geur, maar wel is hij erg lekker!
Ook Vanille is transparant op lippen, maar dat had je misschien wel verwacht! Hij ruikt niet naar een typische vanille-geur, maar je herkent het er wel in!

Dan nu de fruitsmaken!
Ik vind Sinaasappel naar sinas ruiken. Hij doet me heel erg denken aan de Fanta lipsmacker, die rook precies hetzelfde. Deze is oranje, maar daar zie je ook niks van op de lippen.
Watermeloen heeft een donkerrood kleurtje en deze geeft een lichte, rode tint af op de lippen. Deze ruikt echt heel lekker! Ik moet direct aan de zomer denken! Het is zo’n geurtje die een watermeloen niet heeft, maar iedereen wel herkent als watermeloen. Zo grappig altijd!
Aardbei geeft een lichtroze kleurtje af. Ook deze ruikt wederom erg goed!
Het groene van de Appelsmaak geeft ook geen kleur af. Dit is echt een van mijn favorieten. Het is geen zure appel, maar ook geen hele zoete. Precies ertussenin, precies goed!
Framboos geeft een hele mooie roze tint af! Deze en watermeloen geven de meeste kleur af. Deze geur laat me gelijk denken aan frambozenijsjes.

Ooh, deze collectie Lipsmackers laat me herinneren hoe fijn ik ze vond! Ik heb de Vanille variant nu vast in m’n zak of tas zitten. Ze zijn echt heel fijn en doen echt niet onder voor Labello’s! Ik ben echt heel blij dat ik pakje tegenkwamen én dat ik ze heb meegenomen. Ik heb Lipsmackers weer helemaal herontdekt hierdoor. Ik vind het zeker aanraders!

Lip Smackers Chupa Chups zijn te koop bij de Kruidvat en Trekpleister voor €6,99

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

