beauty

BEAUTY: Mijn favoriete lipsticks van het moment!

Ik heb in het najaar van 2013 (?) ook mijn favoriete lipsticks laten zien. Mijn lipstick ‘smaak’ verandert altijd als het seizoen van de zomer naar de herfst/winter gaat. Het felle roze laat ik staan en ik pak er eerder een paarsige of rode lipstickkleur bij. Kijk mee naar mijn favorieten van dit najaar!

Dit zijn ze dan: Mijn top 6! Drie zijn er van Catrice, de Ultimate Colour lijn, een van Miss Sporty en twee van Essence. er zit er één van een limited edition bij en dat de paarse huls van Essence.

Laten we beginnen met de drie van Catrice. Hele saaie hulzen als je er drie naast elkaar hebt. Dit zijn de kleuren: 130 Frozen Rose, 210 Pinkadilly Circus en 260 It’s a Matt World.

130 Frozen Rose was mijn eerste Catrice lipstick! En dat is ook wel te zien! Ik kocht deze om te zien of ik lipstick mooi zou vinden, nou echt wel dus! Ik was hem eigenlijk een beetje uit het oog verloren, maar nu heb ik hem weer helemaal gevonden. Want wat een fijn kleurtje is dit! Een heel lief lichtroze kleurtje, super draagbaar en past bij elke look. Een nadeel is dat hij uit het assortiment is gehaald tijdens de zomerwisseling. (Waarom, Catrice? Waarom?) Heel jammer en daarom doe ik extra langzaam met deze lipstick!

Zoals je aan de hoeveelheid lipstick kan zien, heb ik 260 It’s A Matt World nog niet vaak gedragen. Ik vind het nog best ‘eng’ om met een andere kleur dan roze op mijn lippen naar school te gaan. Wel is deze lipstick een favoriet en heb ik hem nog aardig vaak gedragen. Een hele mooie, matte rood. Super classy bij een nude ooglook.

210 Pinkadilly Circus is een favoriet in het voorjaar én in het najaar. Dit echt zo’n typische kleur (net als Frozen Rose) die altijd kan. Hij is niet te opvallend, maar het is wel te zien dat je wát op je lippen hebt. Doordat de roze kleur een warme ondertoon heeft, draag ik hem in de winter en herfst ook vaak. Een hele fijne lipstick!

Door naar de andere drie: Miss Sporty 053 On Fire!, Essence Come To Town 02 Wrapped in Pink (LE), Essence 07 Natural Beauty.

Nog een lipstick die ik heel weinig in de buitenwereld heb gedragen is Miss Sporty 053 On Fire! Deze vind ik zelfs nog een tikkeltje enger om naar school te dragen dan die van Catrice. Dit is echt een klassieke rode kleur. Ik vind hem echt heel mooi en moet hem meer durven dragen dan alleen even snel een boodschapje doen. Plus: De Miss Sporty lipsticks ruiken heerlijk naar watermeloen!

Deze is ook nog mooi intact, maar dat komt doordat ik hem sinds de kerstvakantie heb. En het is nu al een favoriet! 02 Wrapped in Pink is een kleur uit de kerstcollectie van Essence. Ik vind hem echt prachtig! Door deze kleur wil ik meer van dit soort kleurtjes. Want oh man, wat is hij mooi! Hij heeft een semi-matte finish en dat geeft de kleur een bijzonder tintje. Echt heel mooi!

Oh oh oh, wat draag ik deze lipstick verschrikkelijk vaak. 07 Natural Beauty van Essence is een heerlijke my lips but better kleur. Deze stop ik heel vaak in mijn tas als ik weg ga. Hij is lekker makkelijk bij te werken, omdat hij niet zo opvallend is. Dit blijft nog héél lang een favoriete lipstick van mij!

Hierboven heb ik nog een swatch foto op mijn arm (Sorry voor de überslechte kwaliteit….) De lipstick zijn in dezelfde volgorde geswatched als dat ik ze heb besproken. Wel zo makkelijk!
En dat waren mijn 6 favorieten van dit moment. Stuk voor stuk prachtige kleuren! Nu ben ik wel benieuwd, wat is jouw favoriete lipstick op het moment? Of lipsticks, haha.

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “BEAUTY: Mijn favoriete lipsticks van het moment!

Geef een reactie

