beauty

REVIEW: W7 Lightly Toasted

DSCN5401 Het budgetmerk W7 staat ondertussen wel bekend om de prachtige oogschaduwpaletten. Nu komt het merk ook met Lightly Toasted. Als groot fan van deze paletten, moest ik deze natuurlijk ook hebben!

W7 In The Buff: Lightly Toasted is het donkerste blik tot nu toe. Hij is donkerbruin met cream/lichtgele letters. Verder is de vormgeving hetzelfde als de andere drie.

n als je het blik open doet, komen de prachtige kleurtjes op je af! Echt perfecte kleuren voor een dagelijkse look. Wat donkerdere kleuren, om het wat meer schaduw toe te voegen of om het meer smokey te maken. Maar ook hele mooie lichte kleurtjes. Mooie combinatie! Vooral de bordeaux en legergroene kleur vind ik prachtig!

♥ Teddy Bear: Mooie highlighter! Lichte cream kleur met een satin finish. Dit is een van mijn favorieten.

♥ Wonderland: Roze kleur met een hele mooie glans, ook met een satin finish.

♥ Cracker: Een van de weinige echt matte kleuren. Zoals je ziet, brengt hij een beetje stroef aan op de huid. Maar met een look is dit te verwerken. Wél een hele aparte kleur.

♥ Happy: Een bruine kleur met een satin finish. Hele simpele kleur, maar daarom niet minder mooi!

♥ Lady Luck: De andere matte kleur! Dit is echt fijne kleur om een daily look te maken. Hele basis, bruine kleur, maar zó fijn om te hebben.

♥ Twister: De gouden kleur. Echt prachtig, de pigmentatie is ook echt top. Bij zo’n kleur vind ik het altijd fijn als de pigmentatie echt knalt.

♥ Di Di: Dit is een aparte kleur. Heel donker bruin, met een beetje een gouden gloed erover heen. Heel bijzonder!

♥ Delilah: Nog een favoriet! Op de foto komt deze kleur echt niet tot z’n recht. Delilah is een legergroene kleur met een bruine ondertoon. Echt een favoriete combinatie van mij met de kleur Teddy Bear en Magic!

♥ Magic: Mijn laatste favoriet. een prachtige bordeaux kleur. Ook deze komt echt totaal niet tot zijn recht op de foto. Hier lijkt het een simpele bruine kleur.

♥ It’s A Dream: Een bruine kleur. Maar wel echt met een hele mooie glans.

♥ Up In Smoke: Een zwarte kleur om een lijntje mee te zetten of de look wat meer smokey te mee te zetten. In het palet lijkt het alsof er allemaal glitters in zitten, maar in gebruik vind je er hier en daar eentje.

♥ Dawn: Zilvergrijze kleur, met een heleboel fijne glitters. Mooi, zo’n kleur had ik nog niet echt!

Dit is de look die ik ermee maakte! In de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot gebruikte ik Teddy Bear. Ook zette ik deze aan op de eerste helft van het bewegend ooglid. Op de tweede helft vind je de kleur Delilah. En in de crease bracht ik Magic aan. Mijn drie favorieten in één look!

Ik ben echt heel erg tevreden over dit palet (alweer). W7 doet het echt goed en ik hoop dan ook dat ze verder gaan met deze geweldige paletten! Ik ben echt groot fan.

W7 Lightly Toasted Eye Colour Palette is onder andere te koop bij de Op=Op Voordeelshop voor €7,95

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

