lifestyle·persoonlijk

Three Things Tag – Vakantie, Quotes & Bloggers

work hard dream big

Een tag die ik de laatste tijd vaak zie voorbijkomen is de Three Things Tag. Een lange, maar erg leuke tag! Ik vertel je onder andere over drie dingen in m’n tas, drie blogs en dingen waar ik gelukkig van word!

– Drie dingen in je tas.
1. Flesje water.
Ik vergeet altijd dat ik moet drinken dus een flesje in m’n tas is echt een must bij mij!
2. Lipbalsem / Vaseline.
Je lippen hebben altijd verzorging nodig. Meestal heb ik een potje Vaseline vast in mijn tas zitten en gooi ik een lipbalsem er altijd in.
3. Sleutels.
Bij ons is er eigenlijk vrijwel altijd iemand thuis, maar toch voor de zekerheid gooi ik mijn sleutels in mijn tas. Ook zit m’n kluissleutel eraan, dus voor school heb ik hem zeker nodig.

– Drie dingen op je bureau.
1. To-do boekje / Boekje met weekplanning.
Onmisbaar. Ik maak altijd lijstjes. Ik gebruik nu vooral een boekje met een weekplanning. Deze vul ik ook in op school door de dag heen. Zo kan ik meteen een beetje plannen voor de hele week en dat zorgt voor een hoop rust in mijn hoofd.
2. Bordje met kaarsjes.
Kaarsjes staan overal in m’n kamer dus ook op m’n bureau. Zó gezellig!
3. Pennen en markeerstiften.
Altijd handig!

– Drie favoriete meubels in huis / m’n kamer.
1. Mijn bed.
Heeft dit uitleg nodig?!
2. Alle kaarsen.
Maar dat zijn niet echt meubels. Toch zet ik ze erbij, omdat ze een favoriet zijn in m’n kamer!
3. M’n witte kastje.
Dit kastje heb ik nog niet zo héél lang. Ik denk sinds de afgelopen herfstvakantie. Toch is het een favorietje, omdat ik hier zoveel in kwijt kan.

sometimes you win sometimes you learn– Drie favoriete fruitsoorten.
1. Aardbei.
Vooral in de zomer en dan wel verse aardbeien natuurlijk!
2. Kiwi.
Gewoon, lekker.
3. Watermeloen.
Op een hete zomerdag… Heerlijk!

– Drie blogs die ik dagelijks bezoek.
1. Vera Camilla.
Fijne reviews en een hele leuke meid!  Haar site zit vaak vast in m’n ochtendroutine.
2. Miss Lipgloss.
Vooral de plogs vind ik super en ook heeft Cynthia een hele fijne schrijfstijl.
3. Beautylab.nl.
Ik vind de foto’s van Serena echt geweldig. Zó mooi! Ook schrijft ze heel fijn.

– Drie dingen waar ik op het moment aan denk.
1. Ontbijt.
Ik schrijf dit op zaterdagochtend en m’n ontbijt staat voor m’n neus. Cruesli met appelstukjes en rozijntjes, yoghurt, honing en wat lijnzaad. Hmmm..
2. De zon die naar binnen schijnt.
De lente komt er echt aan!
3. Bowie.
Bowie ligt op de bank, een stukje verder van mij. Hij kijkt me bijna de hele tijd aan. Dusja.. Bowie.

the way to get started– Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid.
1. Cynthia van Miss Lipgloss.
Cynthia is altijd zo ontzettend vrolijk! En zo heerlijk positief!
2. Serena van Beautylab.
Voor Serena geldt hetzelfde: Ontzettend vrolijk en positief!
3. Dagmar van By Dagmar Valerie.
Ik volg Dagmar vooral op Instagram en kijk soms op haar blog. Maar wauw, wat is zij positief! Ik vind ook dat ze altijd super lief reageert op foto’s of reactie van lezers!

– Drie favoriete sporten.
1. Dansen.
Dansen is altijd een favoriete sport geweest. Ik heb het lang op les gedaan, maar door drukte doe ik dat al een aantal jaar niet meer. Ik vind het nog steeds heerlijk om te dansen!
2. Hardlopen.
Dit moet ik echt weer gaan oppakken! Zo fijn om lekker te rennen buiten. Even aan helemaal niks denken en gewoon gaan!
3. Blogilates.
Ook dit moet ik gaan oppakken! Ik vind Casey echt heerlijk enthousiast, waardoor je (ik tenminste) echt vet gemotiveerd wordt! Ook maakt ze hele fijne routines!

– Drie dingen waar ik gelukkig van word.
1. Familie en de huisdieren.
Ik kan echt gelukkig van een avondje op de bank met z’n allen. Of alleen met m’n moeder bijvoorbeeld. Ook van de huisdieren kan ik heel gelukkig worden.
2. Bloggen.
Oh, wat vind ik het fijn om weer lekker bezig te zijn!
3. De lente die eraan komt!
Ik ben de winter en kou nu echt wel zat! Ik word nu al blij van alle bloemetjes die naar boven komen. Laat de warmte maar komen!

dream– Drie favoriete quotes.
1. If your dreams doesn’t scare you, they are not big enough.
2. Work hard. Dream big.
3. The way to get started is to quit talking and begin doing.

– Drie vakantiebestemmingen.
1. Andalusië.
Daar gaan we dit jaar heen! En ik heb er echt zoveel zin in!
2. Curaçao.
Ik wil hier echt heel graag heen. Ooit. Het lijkt me zo mooi!
3. Amerika.
Ooit wil ik hier ook heel graag heen! Lijkt me geweldig!

– Drie dingen die ik dit jaar wil doen.
1. Mijn havodiploma halen.
2. Fitter worden.
3. Gelukkig zijn / blijven.

Zó, dat was de tag weer! Ik vind tags echt leuk om te doen, maar het is echt moeilijk om een écht geweldige tag te vinden. Deze vond ik dan wel weer heel leuk! Om de een of andere reden vond ik het leuk om er quotes bij te plaatsen.
Alle foto’s komen van Weheartit.

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

