persoonlijk

Finals, finals, bloggen

๐Ÿ™

Poeh, ik ga niet meer zeggen dat het lang geleden is, want dat zeg ik altijd. Ik zit nu midden in m’n eindexamens en daarvoor was het ook erg druk met de laatste loodjes. Maar, ik begon het bloggen zรณ te missen! Wow! Ik zit ook vol inspiratie en dan is het heel irritant als je moet leren. Als mijn examens zijn afgelopen – 26 mei heb ik mijn laatste – en dan ga ik weer heerlijk bloggen! Maar eerst….. slagen voor m’n havo! Ik heb nog vijf examens te gaan en dan zit het erop. Afwachten!

Ik ga in m’n examenperiode nog niet heel veel bloggen, maar ik probeer het wel. Het is ontspanning en ik mis het anders echt! Ik had de laatste tijd als ik wat blogjes zat te lezen, dat ik echt een mis-gevoel had.

Nederlands en economie heb ik al gehad. Voor mijn gevoel gingen die wel prima. Niet bizar slecht en niet bizar goed. Maandag staan geschiedenis en Frans op de planning. Geschiedenis is een vak wat mij niet erg goed ligt. Ik heb dit jaar erg veel geluk gehad met m’n cijfers en sta een 6,2 gemiddeld. Als dat een zesje blijft, ben ik zo ontzettend blij. Dinsdag heb ik Engels, woensdag wiskunde en dan de dinsdag na Pinksteren aardrijkskunde. Ik hoop zo dat het gaat lukken om te slagen. Ik sta er gelukkig best goed voor en moet mijn examens zรณ slecht maken, wil ik zakken. Toch blijft het spannend, haha.

Ook zou m’n diploma een heel fijn – ietwat verlaat – verjaardagscadeautje zijn. Ik ben 8 juni jarig en 11 juni hoor ik of ik geslaagd ben. Daar zou ik heel blij mee zijn.

Het is nu 21:40 en ik ga stoppen. Ik ga richting m’n bed, zodat ik morgen er weer vroeg uit kan. Waarschijnlijk als jullie dit lezen, zit ik weer druk in de boeken!

Liefs!

Bron afbeelding

Geef een reactie

