fashion

NEW IN: Converse Chuck Taylor All Star Ox Fade

Ik ben gek op schoenen. Vooral de laatste tijd… Ik heb zoveel schoenen gekocht, dat ik eigenlijk wel vond dat het even klaar was. Maar toen zag ik op Instagram via Ontdekt een foto van de Footlocker voorbij komen. En ik was op slag verliefd: Deze moest ik echt aan mijn collectie toevoegen!

DSCN6117

Wat ik al zei, had ik eigenlijk wel genoeg schoenen gekocht. Het weekend voordat ik ze kreeg, had ik weer drie paar gekocht. Deze waren bij elkaar maar 33 euro, maar toch. Om dan weer even 70 euro neer te leggen voor een paar is dan best moeilijk. Ik zat ook midden in mijn examens (die trouwens afgelopen zijn, yeah!) en daarom kreeg ik ze van mijn ouders. “Als een stimulans” zei mijn moeder. Ik liet ze aan haar zien en ze vond de schoenen ook erg tof! Dus hierbij nog een keer dankjulliewel, dankjulliewel, dankjulliewel.

Zoals je op de foto hierboven kan zien, gaat het om All Stars. Maar welke? En waarom werd ik er zo verliefd op?!

DSCN6120Oeh, kleine glimp!

DSCN6124DSCN6131Jaaaaaa, dit zijn ze! Ik ben er zo blij mee! Ze zijn zรณ tof! Deze soort All Stars zijn de limited edition voor deze zomer en alleen te koop bij de Footlocker. Ze hebben ze in drie kleuren: Mint, blauw en deze dus! Ik twijfelde eigenlijk nog een beetje tussen mint en rood/roze, maar toen ik ze aantrok, was het echt liefde! Ze zijn zo vrolijk en zomers!

DSCN6135DSCN6141Ik houd echt van de ombre trend en deze schoenen passen er perfect bij. Ook vind ik All Stars heel lekker lopen en kunnen ze vrijwel bij alles. Makkelijk! Wat trouwens ook heel tof is dat de veters ook een ombre effect hebben. Zo vormt het echt een geheel! De schoenen hebben bovendien een glanzende neus en rand, (deze zijn normaal mat). Dat maakt deze limited editions toch wel iets specialer!

DSCN6139DSCN6152

Zoals je misschien wel merkt, ben ik echt heel enthousiast over deze All Stars Fade! Ze zijn echt heel tof! Ik zie het zelf al helemaal voor me in de zomer: Met een shortje, leuk shirtje, lange ketting, toffe zonnebril en dan deze schoenen eronder.

Dit is mijn vierde paar All Stars en mijn tweede paar lage. Ik heb witte hoge, witte lage, hoge bruine (ook limiteds) en deze nu! Ik vind All Stars echt hele chille schoenen. Je kan er de hele dag op lopen, ze zijn makkelijk te combineren en gaan eigenlijk nooit uit de mode.

Je kan de Converse Chuck Taylor All Star Ox Fade alleen bij de Footlocker kopen (online en in de winkel) en ze kosten โ‚ฌ70,-. Dit is de link van de rode: http://www.footlocker.eu/nl/Schoenen/Converse-Ctas-Ox.aspx/5552031502

Liefs,
Stacy

Een gedachte over “NEW IN: Converse Chuck Taylor All Star Ox Fade

Geef een reactie

