beauty

Lipstick review: Vier Action lipsticks!

maxmore lip 1

Altijd loop ik langs het make-up vak in de Action en neem niks mee. Uiteindelijk nam ik toch twee pakjes met lipsticks mee. Ik had er best veel goeds over gehoord. En als ze toch niks waren, had ik niet veel geld verspild. Nu heb ik eindelijk een review voor jullie van deze Action / Max&More lipsticks!

maxmore lip 2

Dit zijn de kleuren die ik heb gekozen: Twee zachte, draagbare kleuren en twee kleuren die wat donkerder en wat minder draagbaar zijn. De namen die erbij horen zijn: Baby pink, Soft Coral, Cherry red en Warm Wine.

maxmore lip 3 baby pink soft coral

maxmore 4 baby pink soft coralDe eerste twee kleuren zijn Baby Pink en Soft Coral. Deze kleurtjes zijn wat feller, maar toch super draagbaar. Ik draag vooral Baby Pink veel, omdat dit een kleurtje is wat overal bij past. Een nude look maakt deze lipstick helemaal af. En een wat heftigere look wordt juist wat rustiger door dit kleurtje. Soft Coral is iets feller op de lippen, maar toch erg draagbaar. Fijn! Heerlijk kleurtje voor de zomer maanden!

baby pink

Baby Pink op mijn lippen. Zoals je misschien wel ziet, is het geen my lips but better kleurtje. Maar hij is ook niet opvallend, een hele goede nude lipstick!

soft coral

Soft Coral laat zich iets meer zien op de lippen! Iets feller, maar niet té fel dat hij bijna niet meer draagbaar is. Ik denk dat ik deze in de zomer er nog vaak bij ga pakken!

maxmore lip 6 warm wine cherry red maxmore lip 5 warm wine cherry red De volgende twee zijn Cherry Red (Links en onder) en Warm Wine. Dit zijn de rodere kleuren. Kleuren die ik er niet vaak bij pak (Lees: Bij gebrek aan lef…….), maar wel erg mooi vind! Daarom kon ik ze voor het kleine prijsje niet laten liggen. Cherry Red is een klassieke rode kleur. Mooi! Hij neigt het meest naar een koele ondertoon. Warm Wine is een kleur die altijd erg vaak wordt gedragen in de herfst. Prachtig, vind ik het!

cherry red

Cherry Red is echt een classy rode lipsick. Mooi! Deze vind ik eigenlijk nog best draagbaar. Ik vind hem erg mooi!

warm wineVoor deze lipstick was ik een beetje bang. Meestal vind ik dit soort kleurtjes iets te donker. Ik vind dit soort kleurtjes wel mooi, maar ik mis het lef een beetje om deze ook daadwerkelijk te dragen. Warm Wine vind ik daarentegen echt prachtig en niet té donker! Toen ik hem eenmaal op mijn lippen deed, vond ik hem nog best mooi staan. Ook laat hij mijn oogkleur mooi uitkomen – vind ik dan. Ja, deze zal ik in de herfst en winter veel dragen!

maxmore lip 7

Ik ben eigenlijk wel fan van de Max&More lipsticks! De kwaliteit is echt top. De pigmentatie is prima, ze blijven zo’n vier uur zitten en ze brengen makkelijk aan. Ook voelen ze niet droog aan. Dat is zeker een pluspunt! Dit waren mijn eerste vier lipsticks van dit merk, maar ik denk dat daar nog wel een aantal bij gaan komen!

Max&More lipsticks zijn te koop bij de Action voor €0,89 per twee.

Liefs,
Stacy

2 gedachten over “Lipstick review: Vier Action lipsticks!

Geef een reactie

