verzorging

Garnier Micellair Reinigingswater

Garnier micellair 1

Er is al een hele tijd een hype over micellair water. Na een tijdje popte de reviews op elk blog online over dit product! Ik werd eigenlijk best benieuwd. Maar omdat ik nog een reinigingsmelk voor de helft vol had, besloot ik te wachten. Nu heb ik het Garnier Micellair Reiningswater alweer een tijdje in gebruik en kan ik een goed oordeel geven!

garnier micellair 4 garnier micellair 5

De verpakking vind ik zelf erg clean. Simpel en niet teveel poespas. De fles is natuurlijk wel groot – wat niet raar is als er 400ml inzit -, dus niet erg makkelijk mee te nemen op reis.
Ik heb de versie met de groene dop. Deze is voor de gevoelige en gemengde huid. De andere versie heeft een roze dop en is voor de gevoelige huid.

garnier micellair 6

De fles heeft een klikdop. Dat vind ik altijd wel erg fijn, want dan heb je geen gedoe met een draaidop. Die je kwijt kan raken of iets dergelijks, deze dop zit er gewoon aan vast en kan je niet ergens neerleggen en dan vergeten.

garnier micellair 2 garnier micellair 3

Op de achterkant van de fles staat wanneer het geschikt is voor jou, hoe het water werkt en hoe je het moet gebruiken. Ook staan de ingrediënten erop vermeld. Er zitten geen parabenen en parfum in. Het micellair water is geschikt voor het verwijderen van oog-, gezichts-, en lipproducten. Het reinigingsproduct droogt niet uit, kalmeert de huid en ook werkt het product matterend.

garnier micellair 8

Conclusie

Ik snap de hele hype over het micellair reiningswater wel! Wat een fijn product is dit! Het droogt m’n gezicht zeker niet uit en ’s ochtends werkt het ook erg verfrissend! ’s Avonds gebruik ik het om mijn gezichts- en oogmake-up eraf te halen. En indien nodig ook het lipproduct. Daarna was ik mijn gezicht nog met kraanwater en dan haal ik nog een watje met micellair water over m’n gezicht. Voor de laatste restjes! ’s Ochtends gebruik ik het na een reiningsgel en vòòr mijn dagcrème.

Ik moet zeggen dat dit product erg goed voor mijn gezicht werkt. En daar ben ik erg blij mee! Als deze fles leeg is, koop ik zeker een nieuwe!

Garnier Micellair Reiningswater is te koop bij o.a. de Etos en Kruidvat voor €6,49.
Let op: Dit product is vaak in de aanbieding!

Liefs,
Stacy

Geef een reactie

